Test op NOD (?)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder125, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    #1 Vlinder125, 4 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2014
    Hallo dames,
    Tot nu toe heb ik een cyclus gehad van 26 en 27 dagen. Afgelopen maand heb ik primolut geslikt om mijn menstruatie iets uit te stellen. Op 19 september heb ik een positieve ovulatietest gehad en meestal ben ik dan zo ongeveer 13 dagen daarna ongesteld. Echter hield ik me een beejte vast aan mijn cyclussen van de maanden ervoor en zit ik dus al dagen in spanning te wachten op een menstruatie of niet. Tot nu toe heb ik klachten die ik geen enkele maand eerder heb gehad, maargoed ik weet onderhand dat mijn lichaam me goed in de maling kan nemen.
    Vanochtend getest (13 dagen na mijn eisprong). Ik leek een heel erg dun lijntje te zien binnen 5 minuten. ZOjuist de test nogmaals in mijn handen gehad en er 4 druppels water op gedaan. Nu zie ik een beter lijntje maar twijfel of dit een indroger is. Ik weet ook niet zo goed f hij nou grijs is of wat anders. Wil iemand met me meekijken?

    Groetjes,

    ps. Ik weet niet of het lijntje zichtbaar is op de foto's voor jullie!
     
  2. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    #2 Vlinder125, 4 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2014
    Nog een fotootje...
     
  3. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Lastig te zien maar lijk in de verte een grijs lijntje te zien.
     
  4. essiegio

    essiegio Actief lid

    11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    mischien een foto negatief maken dan zie je et mischien beter
     
  5. Smeetjuh1990

    Smeetjuh1990 Bekend lid

    11 mei 2014
    974
    0
    16
    Bij je 'nog een foto'tje' foto, dat hij open is, zie ik inderdaad een streepje. Ben benieuwd!
     
  6. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    In et echt is het lijntje we beter te zien, maar ik twijfel vooral of het lijntje grijs is of toch roze! Ik denk meer dat het een indroger is!
     
  7. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zie wel iets maar ik zou m voor nu als negatief beschouwen en overmorgen weer opnieuw testen dan zou het streepje duidelijker moeten zijn!
     
  8. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    Ja inderdaad. Dat was ook de bedoeling. Nog reeds niet ongesteld terwijl ik normaal echt best stipt ben.
     
  9. miss84

    miss84 Bekend lid

    2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie m hoor!
     

Deel Deze Pagina