Totaal geen eetbuien

Discussion in 'Zwangerschap' started by tataar, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hoi Dames,

Vaak hoor je dat zwanger vrouwen echt eet buien krijgen.
    Of echt trek krijgen in bepaalde dingen en dat ook de gehele zwanerschap eten.

Ik eet gewoon en normaal en goed maar heb dus totaal geen last van eet buien.

Wat ik wel soms heb is dat ik tussen 14:00 en 17:00 wel trek krijg in wat lekkers maar niet echt zwaar snoepen ofzo.

Naar mijn idee dat me lichaam om suiker vraagt.
    En dan niet weten waar ik zin in heb.

Wie heeft wel last van eet buien en wie niet?

Gr Tam

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    mijn vorige zwangerschap kon ik het eerste deel niet eten ivm ziek zijn
    2e deel gewoon netjes en normaal(beter dan zonder een beeb in me buik zelfs)
    3e deel laatste 3 weken ofzo veel slecht eten

zal wel aan de hormoonschommelingen liggen denk ik zo!

3. sem ilse

sem ilse Lid

Mar 17, 2008
    37
    0
    0
    Ik ben nu 31 week zwanger en ik heb nog niet een keer een eetbui gehad.
    Ik heb juist geen zin in eten en als ik dan heb gegeten dan heb ik het gevoel dat ik hartstikke vol zit en daar dan de hele dag op voor uit kan.
    Dus het hoeft niet hoor.

Groetjes Anne

4. Niet meer actief

ik ben nu in de 20e week, en ik heb eigenlijk alleen in week 8 even trek gehad in gekke dingen, maar daarna en daarvoor eigenlijk totaal geen eetlust meer.
    Ik heb diabetes, dus ik heb een dieet wat ik moet volgen, maar zelfs dat lukt me gewoon niet meer. Ik ben sinds het begin ook al 8 kg afgevallen hierdoor. Het gekke is dat ik eigenlijk helemaal niet misselijk ben geweest ofzo. T is gewoon dat ik totaal geen eetlust meer heb, en als ik wat eet ik echt onwijs snel al vol zit.

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Hier ook geen eetbuien ofzo. Ook niet dingen dat ik heb van jammie daar heb ik zin in. Ja heel sporadisch dat ik iets zie en dat wil eten.

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ik heb ook geen eetbuien. Juist niet zelfs! Voel me af en toe (nog steeds) zó misselijk dat ik het liefst niet zou eten. Ik probeer wel om alles binnen te krijgen, dan maar verdeeld over de dag.
    Echt heel soms heb ik ineens trek in iets 'raars', gewoon omdat ik er plotseling aan moet denken. Laatst waren dat zilveruitjes. Vanavond had ik ineens trek in zo'n klef kantinebroodje met té veel boter en een plak kaas. Helaas was de kantine al gesloten. ;)

7. Dinky

Dinky Bekend lid

May 28, 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik heb ook totaal geen last van eetbuien. Ik eet gewoon normaal mn warm eten en mn broodjes.. bakje yoghurt en wat fruit en that's it. Ben er eigenlijk ook wel heel blij om, hoop dat het me straks na de bevalling een hoop scheelt :D

Share This Page