ik hoop dat straks alle zorgen voorbij zijn het is inderdaad zo dat niet alle testen even vet aan duiden ook al zijn ze van hetzelfde merk en afkomst ik zou me nu niet te druk maken ik ga er gewoon vanuit dat alles in orde is
Nou meiden ik ben er weer en heb gelukkig goed nieuws Ik ben nog hartstikke zwanger ... Was bij me VK en ze heeft gelijk een echo gedaan, maar ze twijfelde of het goed zat. Ik weer blij dat ik nog zwanger ben, maar tegelijk verdrietig. Ze dacht aan een BBZ. Dus de gyn gebeld en geregeld dat ik gelijk daarnaartoe kon. Eenmaal daar; een half uurtje in de spanning wachten... Gyn heeft een echo gemaakt en alles goed bebeken en toch geen BBZ, een hele gezonde zwangerschap, alleen wat korter dan we dachten. Maar ik kon het hartje wel horen... En ja ben niet zo misselijk meer, maar dat hoef niet..... Ik ga van me zwschap genieten... Veel liefs Blije, Gelukkig Jeanney
Wat fijn zeg! En nu niet meer testen hoor! Er gewoon lekker in geloven en gaan genieten! die misselijkheid komt vanzelf wel weer terug
was ook zo stom om bij 8 weken nog een keer te testen volgende avond zouden we de echo krijgen en had toeneen heeele vage streep,was kapot en volgende avond een duidelijke echo en nu inmiddels 34 weken zwanger.Super dat alles goed is.Nu wel gaan genieten he!
Ik lees nu pas je verhaal en wilde zeggen dat ik ook opeens geen klachten meer had en het ook heel vreemd vond. Maar mijn vk zei meteen dat dat kon gebeuren en dat ik juist blij moest zijn. Maar gelukkig heb je een echo achter de rug en is alles goed. Waarom dacht de vk trouwens dat het een bbz was?
Nou ik weet, ik was zo ongerust en ik had nog wat testen liggen dus ik dacht, laat ik dan een testje doen.... Stom he. Hihihi. Maar geen testen meer voor me. Maak me alleen onzekerder... @cilianne; mijn VK heeft niet zoveel ervaring met het maken van echo, ze is dit jaar ermee begonnen. En ze zei dat het volgens haar een BBZ is, want ze moest eerst effe zoeken voordat ze het kon vinden. Dus lag aan de kant van me eileider dacht ze, dus voor de zekerheid heeft ze me doorgestuurd naar de gyn. Maar eenmaal daar heeft de gyn het gelijk gevonden...Eind goed al goed. Maar ik een beetje vreemd vond is dat het ze zeiden dat ik 6 weken en 5 dagen zwanger bent, terwijl ik dacht dat ik nu 7 weken en een paar dagen zouden zijn. Mijn laatste menstruatie was op 13 jul. En op 11 aug had ik al een postieve test. Dus ik weet het niet..Maar ik heb nou eenmaal kleine kindjes...Oudste was bij de geboorte 2825 gram en jongste was 3125 gram. Denk jullie dat het ook daarmee te maken heeft? De gyn wil voor de zekerheid toch over 2 wkn nog een echo laten maken om nogmaals het termijn te bepalen... Het is nu afwachten...
Hi Jeanny, Had ik ook hoor. Ik dacht dat ik een week verder was dan wat de echo aangaf, omdat ik ovulatietesten had gedaan en 2 weken later een positieve zw.test. Kennelijk komt dat wel vaker voor. De eisprong kan pas een paar dagen later plaatsvinden dan dat de ovulatietest positief is, en de bevruchting kan daarnaast ook nog eens een paar dagen later dan de eisprong zijn. Verder zit er in de echometig ook enige onzekerheid. Dus met al die variabelen komt het nogal eens voor dat de termijn niet overeenkomt met wat jij hebt uitgerekend. Dus maak je daar niet druk om. Succes en geniet lekker van alle kwaaltjes-vrije dagen!