Ik denk dat ik zwanger ben van de derde. De bekende kwaaltjes zijn aanwezig en ik moet vrijdag 3 augustus menstrueren. Mn cyclus is standaard 26 dagen, op de kop af. Zeer regelmatig. Vanochtend kon ik mn nieuwsgierigheid niet bedwingen en deed de Clearblue (de gewone met het kruisje dus). Ik vang urine op in een schoon wegwerp bekertje, doe test er 5 seconden in en zie controlestreep gelijk verschijnen (had intussen test uit bekertje ). En zie een kruisje kleuren! Leg het neer. Kijk nog eens (was nog nat) en kruisje zit er echt. Nog aardig duidelijk ook. Maar dan... Test droogt op en kruisje verdwijnt en wordt een streep Nou zeg... was al blij Uiteraard ging ik Googlen. Maar dit kom ik nergens tegen. Alleen dat er een indrooglijntje kan verschijnen na een x aantal minuten (de "niet afleestijd" meer dus). Alleen..dit is niet wat er bij mij gebeurde, het was er juist VOOR. Het werd gewoon direct een kruis. Heb gelezen dat het met het natte juist gelijk 'pakt'. Te vroeg getest dus? Kruisje kwam dus direct toen urine dat venstertje bereikte. Nu ga ik keurig een paar dagen wachten, voor ik de volgende doe (krengen zijn duur). Dan heb ik natuurlijk meer zekerheid. Het is nu wel erg vroeg. Maar toch..stiekem heb ik nu nog meer hoop. Juist omdat het direct opkwam en dit heb ik slechts 2 x zo mee gemaakt: de resultaten daar van, lopen hier al 13 en 11 jaar rond (maar ja...toen testte ik keurig na de nod en die kruisjes bleven zitten waar ze moesten zitten). Iemand al zoiets mee gemaakt?
Ik..... de ene keer verdwijnt de streep en de andere keer blijft hij vaag staan. Alle andere testen zijn dan negatief. Ps.. 11 en 13 jaar geleden had de cb nog geen kruistestmaar gewoon die met 2 blauwe strepen Heb ze toen zelf ook vaak gebruikt... Maar kreeg toen nooit een valse streep.
Ik heb hier een kruistest liggen in een bewaardoos van 1 vd kinderen De andere was een predictor. Of was dat de kruis? Nou ja..hahaha weet het nu niet eens meer. (en geen zin om nu alles op te zoeken onder mn bed ) Bedoel dus voornamelijk dat het dan gelijk meekleurt allemaal en keurig blijft staan Overigens heb ik jou een priveberichtje gestuurd Ik wacht de dagen maar eventjes af. Zit toch niets anders op he?
Hoi dames even en vraagje. Weten jullie of deze test te vertrouwen is of geeft die ook vals positief aan Clearblue-zwangerschapstest met van kleur veranderend uiteinde
Dat is de clear blue met kruisje toch ? Die doen het prima voor zover ik weet, ik heb daar ook mee getest en er zit echt een baby in mijn buik
ik had dat ook met 2 testen zelf van clearblue en die werden gelijk positief en 2 uur later keek ik nog eens en toen waren ze weg! nouja zeg ! ik ook in paniek en alle winkels afgezocht voor een andere test en ik was en ben wel degelijk zwanger dus ik zeg gefeliciteerd!!
Ik had van de test (voor ik het de kliko in gooide) wel een foto gemaakt. Van het meest onduidelijke deel. Vriend laten zien, 2 beste vriendinnen zagen foto, oudste dochter met dr vriendin bekeken foto...allemaal zagen ze een plus Ik kan het niet plaatsen hier (geen software bij mn telefoon om het te plaatsen en tja...om het nu op fb ofzo te zetten...neuh ) Zij zeggen hetzelfde: zwanger. Maar toch he? Ik weet niet hoor. Blijf het vreemd vinden, dus ik ga toch nog er vanuit dat het niet zo is. Vrijdag is menstruatie dag, ik wacht het weekend af... Vind ik al byzonder knap van mijzelf trouwens. Overigens hoor ik dit verhaal nu wel meer. Is dus niet bepaald op zich zelf staand. We zullen zien Beide vriendinnen feliciteerden me al, maar dat heb ik toch echt afgeslagen hoor. Misschien wel gewoon een gekke test geweest. Ik wacht...
je bent nu 2 dagen verder en dat betekend dat je hcg zeker verdubbeld zou zijn en dus is testen echt mogelijk hoor..! kv2V5 reageerd al vroeg!
Durf niet haha. Stom misschien... ik wacht nog even de vrijdag en zaterdag af (als het me lukt). Maar...zodra ik het zeker weet allemaal (dus ook als het niet zo is), dan laat ik het gelijk weten hoor
Ik heb het ook wel eens gehad met de CB-test. Tijdens het doorlopen van de urine een plusje, wat helaas daarna meteen weer weg trok. Ik was niet zwanger...
ik heb die test gedaan kreeg direkt een mooi kruisje na 2 uur was er alleen een streep te zien maar was wel zwanger mijn dochter is alweer 3 jaar
Ik heb toch vanochtend met zo'n Kruidvat test getest (die 2 voor 5 euro), na veel goede berichten over deze test. Maar helaas...negatief Morgen zal ik dan ook wel ongi zijn. Jammer... volgende ronde dan maar (ik baal wel, zat nu enorm te hopen natuurlijk, maar goed, het zij zo...)
Het is toch eigenlijk van de gekke dat zo'n dure CB-test zoveel twijfels oproept?! Bij mijn dochter had ik de simpelste Kruidvat-test in huis, ik testte op de dag dat in ongesteld had moeten worden en kreeg meteen een héle duidelijke streep. Nu moest ik afgelopen donderdag ongesteld worden en ik deed een Etos-test. Heeeeeel vaag streepje. CB gehaald (die met die plus) en krijg een heeeeeel vaag kruisje. Dus nu ben ik ook als de dood dat ik mss toch niet zwanger ben. In totaal 30 euro aan tests uitgegeven en het dan nog niet zeker weten, grrrrr, frustrerend. Ik denk dat ik vandaag maar eens langs de kruidvat ga...
Gisteravond laat, keurig ongi geworden. Precies op de juiste datum weer. Ik haal geen CB meer hoor. Liggen nog 2 KV testen in mn kast, die wachten maar tot de volgende ronde ;o) Enne Nuk...suc6 )