wat een bizar gevoel nu vanmorgen bracht m'n vriend een zwangerschapstest mee thuis, ik ben een week thuis geschreven door de dokter omdat ik constant misselijk ben .. dat was vorige week en hij had het ook over een eventueele zwangerschap maar omdat het toen nog te vroeg was hebben we niet getest nu begon ik eergisteren ook heel erg veel last te krijgen van m'n (.)(.) nog nooit hebben ze zo pijnlijk aangevoeld kan me ook niet herinneren dat het bij m'n vorige zwangerschappen zo was dus vanochtend er een test tegenaan gegooid wat ik beter niet gedaan had een paar minuuten nadat de test was uitgevoerd was ik vrij van overtuigd dat die negatief was omdat ik in het midden van het leesvenster keek en daar was helemaal niets te bespeuren maar toen ik hem erna terug beetnam , zo na 5 min zag ik aan der uiterst rechtse kant van het leesvenster een streep staan maar echt bijna uit het zicht ik wist niet wat ik zag, dus toen heb ik de test opengedaan om te kijken of die streep er werkelijk zat en ja hoor , net bijna buiten het afleesvenster stond een dikke roze streep moet die in het midden staan, is hij nu positief of gewoon ongeldig zo'n dingen zouden toch een beetje zekerheid moeten geven .. 'k moet zeggen dat het bij deze toch heel erg verwarrend is heel vele groetjes en nog een heel prettige avond
Hoi hoi ik heb geen idee meid maar volgens mij is een streep een streep ik bedoel precies in het midden van het venstertje of aan de kant maar ik kan het natuurlijk niet zeker weten als ik jou was zou ik er morgen nog een test tegen aan gooien
ja denkt dat ik dat echt wel ga doen, er zat idd een duidelijke streep maar echt bijna net niet in het afleesvenster .. helemaal tegen het kantje zag je precies een roze schaduw maar toen ik hem opendeed zag ik een dikke vette streep laten we hopen dat die van morgen dan wat duidelijker is en in het zicht
Misschien kan je een foto maken en hem in je album plaatsen, wellicht dat iemand op het forum deze test herkent een je iets meer kan vertellen.
mja gaat wat moeilijk aangezien ik hem uit elkaar heb gehaald om te kijken of de streep er nu zat of niet .. heb hem daarna ook gewoon weggegooid het was zo'n test die ik in de gb gekocht heb, met onderaan een doorschijnende paarse dop die er zelf niet helemaal overheen schoof waardoor het heel onhandig was om te gebruiken omdat die behoorlijk nat blijft sorry voor de details maar heb hem dus om die reden ook direct weggegooid na het uit elkaar halen
Nou meid ik hoop dat het morgen 100% positief is en dat je er lekker van kan genieten. Maar zoals ik hiervoor ook al zei ik den dat een tweede streepje dan gewoon postief is maar test morgen nog een keer laat het weten ok
ik laat het zeker weten .. hopelijk krijg ik morgen meer zekerheid ze zeggen wel streep is streep maar of dat ook geld voor een streep die verstoppertje speelt
Hoi Auraly, Ik ben op dit moment nog helemaal geen ervaringsdeskundige op het gebied van zwangerschapstesten... hoop het eerlijk gezegd ook niet te worden Met een beetje geluk mag ik op 12 juni gaan testen en ik hoop natuurlijk dat dat gelijk de laatste keer is Om te voorkomen dat ik een of andere zwaar onduidelijke test (uitslag) voor me krijg, kies ik voor de cb (geeft natuurlijk geen garantie, maar is volgens de ervaringen van anderen als prettig en betrouwbaar ervaren) Veel succes met je test morgen, ben echt heel erg benieuwd! Groetjes Maudi
Nee nog niet meegemaakt, maar als ik jou was zou ik een test kopen die aangeeft zwanger of niet zwanger ipv streepjes zoeken. ( de digitale van cb) Geeft een stuk meer duidelijkheid volgens mij.
ja maar het probleem is dat ik die hier nergens vind ik woon in belgie en hier hebben ze in elke apotheek de predictor en een goedkoper merk waar ik de naam niet van weet voor de rest is het allemaal testjes die je in de grootwarenhuizen kan vinden van die cb en cb digitaal heb ik hier nog nooit gehoord
Misschien kan je de CB via internet bestellen? Heb even snel gekeken op de onderstaande pagina: www.drogisterij.net Zij bezorgen ook in Belgie. Heb je natuurlijk nu niets meer aan, maar misschien voor een volgende keer (wat ik natuurlijk niet voor je hoop!)
Het is inderdaad wel vreemd! Ik dacht spontaan eigenlijk aan een test die misschien te sterk afsluit waardoor de kleurstof niet opgenomen kan worden aan het einde van de strip, maar zich ophoopt tegen het einde van het venstertje, maar dan zou het waarschijnlijk ook geen streep geven maar een vlek Het lijkt idd wel positief, ik wens je alvast héél voorzichtig positief en ik zou morgen zeker en vast nog eens een testje doen! Ev. gewoon predictor of kruidvattest hoor! Als de andere positief was, moet een kruidvattest het zeker zijn! Succes!
thanx voor de tip maar idd denk dat ik nu zoveel geduld meer heb om daarop te wacten ben beetje ongeduldig van aard .. haha
Bij het kruidvat hebben ze wel cb hoor! (=Clear Blue) en de digitale ook! Woon namelijk zelf in België
serieus in kruidvat .. had ik nooit gedacht morgen toch een gaan halen daar ik werk er naast in de blokker, dus eigenlijk behoorlijk stom van me dat ik net daar nog niet ben gaan kijken thanx
Misschien een domme vraag, maar was het niet gewoon de controlelijn? Je moet toch 2 strepen zien als je zwanger bent, de controlelijn EN de testlijn?