toch late eisprong?? is deze positief ???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sterre21, Mar 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    goedemiddag iedereen!

ik dacht dat ik mijn eisprong al gehad had maar nou voel ik sinds een aantal dagen toch weer 'gezeur' aan mijn linker kant van de onderbuik... dus toch nog maar ff ovulatietestjes gedaan.. heb ik 8 dagen geleden toen ik dacht dat ik mijn ei had niet gedaan maar toen had ik ook pijn aan mijn linker kant.

is dit een positiefe ovutest????? of zou het heeeeel stiekem kunnen zijn dat ik zwanger ben... ???

k zou dan nu 8dpo zijn... of het is toch een eisprong..

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Weet je, gewoon het zekere voor het onzekere nemen en klussen. Ga daar maar vanuit en als je twijfelt ook over 6 dagen een zwangerschapttestje doen. Maar als je het kunt volhouden test dan pas over 2 weken. Dan weet je sowieso meer. Pijn hoeft trouwens niet perse een ovulatie te zijn, dat ook het groeien van het ei zijn heb ik van de week hier ergens gelezen.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hij is goed positief in ieder geval. Of het je ei is? Geen idee, daar kom je alleen achter door ook een zwangerschapstest te doen!
    Kijkend naar je cyclus, kan het wel je ei zijn die eraan komt, omdat je cyclussen boven de 40 dagen hebt.
    Ik ben benieuwd! Succes!

4. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    ja, we hebben vanacht geklust.. maar mijn vriend is nu een week weg voor zijn werk .. :( .. ik hoop dan dat als het een ei is dat het dan van vannacht raak zou kunnen zijn? .. maarja..

5. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    nog even een iets duidelijkere foto.. was wel net uiten de afleestijd maar toch... zo posi heb ik em nog niet eerder gehad..

6. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik denk ook dat het je ei is, als ik naar de dagen van je andere cyclussen kijk zou dat best kunnen kloppen. De test is in elk geval positief ;)

7. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    wanneer zou hij dan springen bij zo'n positieve test... omdat we vanacht wel geklust hebben .. maar dat de komende dagen niet kunnen doen .. is er dan wel een kans dat het raak zou kunnen zijn??

( grrr waarom mijn mijn vent nou precies deze week weg zijn):x:D

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je ei springt 24-48 uur na het BEGIN van de LH piek

9. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    Okee.. zou dus kunnen dat het klussen van vannacht mijn ei KAN bevruchten.. ik hoop het zoooooo.. t liefst zou ik vanavond ook nog ff klussen voor de zekerheid maar helaas gaat dat niet.. Grrr .. dan hoop ik maar dat mijn vriend zn zwemmers lekker lang blijven leven... Haha

10. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Zou idd kunnen! Ik hoop het voor je!
    Ik heb een paar dagen een positieve test gehad dus dan staat hij op springen!

Ik duim voor jullie!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Ja hoor, dat kan! Zaadcellen kunnen een geruime tijd overleven, dus als je ei 48u na begin van de LHpiek springt, kunnen klaarliggende zaadjes nog je ei bevruchten.
    Nu maar hopen dat er een aantal sterke zaadjes tussen zitten die geduldig liggen te wachten om in de aanval te gaan ;)!

12. sterre21

sterre21 Actief lid

Apr 21, 2011
    291
    145
    43
    Nou is mijn mannetje speciaal thuis gekomen om te klussen haha.. is dat niet sweet!?! .. maar... Nou heb ik vanmiddag rond half 4 heeeeeel heeeel duidelijk mijn eisprong gevoeld! Had al paar dagen ovupijn en vanmiddag heel erg ineens. Nu is alle pijn weg... Mijn vraag is eigenlijk nu .. is het mogelijk dat het zaad van vanavond nog optijd bij mijn ei kan komen???! Iemand die dat weet.. ik lees op internet zoooo veel verschillende verhalen.. Grrr de onzekerheid.. *zucht*

Share This Page