test over de datum, wel heel eg positief..zit echt te chaken!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloemie, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest, maar moet julie nu echt een vraag stellen!

Ik heb pcos. Weet dus nooit wanneer ik een eisprong heb. De laatste tijd voelde ik mij zo raar en dan vooral mijn borsten, het zelfde gevoel als met het slikken van chlomid. ( waar na ik pas van het slikken van een dubbele een eisprong had ) Op dit moment slikte ik dus niets. Twijfels vlogen dus door mijn hoofd, maar durfde geen test te doen. (trauma's van over gehouden) Na weer een nacht te hebben wakker gelegen, moet ik net echt testen.
    Maar dit heb ik gedaan met een test die over de datum was. Wel sloeg hij gelijk heel erg zwanger uit!!!!!!! :$ Wat nu? Is dit betrouwbaar? Nog een test halen zeker?
    Begrijp er echt helemaal niets van.......hoe ben ik aan een eisprong gekomen?

Doeg

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Poe hé da's een verrassing! Ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je ervan moet denken. Als ik jou was zou ik als de sodemieter een nieuwe test gaan halen. Ik gebruikte altijd de kv 2 voor 5 testen, die zijn goed betrouwbaar.

Spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat je echt zwanger bent!!! Houd ons op de hoogte!

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Mag ik met je mee kijken? Heb je een foto?

Oh ik weet echt niet of het wat uitmaakt, van de ene kant denk ik ja want anders stond het er niet.
    Maar van de andere kant denk ik niet dat het invloed heeft.
    Google eens?

Ik vind trouwens wel die klachten die je hebt wel erg veel lijken op een zwangerschap.

Hou je ons op de hoogte ik ben heel benieuwd :)

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    hoeveel over de datum is de test???
    Wel erg spannend.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Wow dat is nog eens spannend opstaan!gauw een 'verse' test halen.......

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Denk dat het er een beetje aan ligt hoe ver de test over de datum is, maar ik denk niet dat ie zomaar positief kan worden. Haal snel een nieuwe! Hoop voor je dat je zwanger bent (ken het gevoel, heb in dezelfde situatie gezeten :))!

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zit niks anders op dan nogmaals te testen.
    Zo blijf je in onzekerheid.
    Het zou iig geweldig nieuws zijn!!
    Succes,
    Liefs Gwen

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    1 jaar over de datum...kun je nagaan...:s

Natuurlijk ben ik zo blij met de "eventuele zwangerschap" , maar het is zo verschrikkelijk onverwacht, alles spookt nu door mijn hoodfd! Heb me ook paar x een beetje laten gaan in de kroeg, te veel biertjes, eten heb ik ook niet opgelet. Achteraf heeft mijn lichaam zelf al veel geregeld, heb nog zo veel meer zwangerschapskwaaltjes! Luste ineens geen koffie meer, was veel heel erg moe, mijn wijntjes smaakte me niet meer, had voorl zin in fruit, niets anders. etc... volgens mij ben ik echt heel erg zwanger, hoe meer ik er over na denk!

ga me zo maar ff douchen en naar de winkel.

* srorry meiden, kan ff geen foto plaatsen, maar geloof me, het is echt geen twijfel streepje! Denk ook dat ik al rond de 12e week ben dan.

9. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes hoor. Ik hoop zo dat je zwanger bent. Dan maar onverwacht toch?!;) Ik weet zeker dat het meer dan welkom is:D
    Liefsss
    Enne wel gelijk ff laten weten hoe het afgelopen is.
    Bij slecht nieuws kunnen we je troosten en bij goed nieuws kunnen we met je mee 'feesten'.
    Dus we leven hoe dan ook met je mee.
    Maar toch kan ik me niet voorstellen dat de test zomaar posi is omdat de datum verlopen is. Ik denk wel dat je zwanger bent hoor.
    Liefs Gwen

10. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Het is zeker meer dan welkom! Komt gewoon helemaal niet uit, maar voor alles is er een oplossing, toch?! Ik zet er graag alles voor aan de kant! Moet mijn vriend het wel gaan vertellen, heb echt geen idee van zijn reatie, hij zal niet gelijk staan te springen, denk ik...pffff..eerst maar nog een test halen.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend hoor , hoop dat je weer zo'n mooie test hebt en dan daarna maar heel snel voor een echo gaan !!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Man, ik knap bijna uit elkaar van spanning!!! Ik houd je topic in de gaten vandaag! Wel gelijk laten weten hè als je nog een keer getest hebt.

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    jeetje wat spannend! ik voel t al, dus moet je nagaan hoe jij je wel niet moet voelen nu. snel naar de winkel en laat t ons meteen weten he! succes!

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    spannend!!! ik denk dat je wel zwanger bent misschien! ik ga je topic blijven volgen! :) laat je snel iets weten?

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Jeetje wat spannend! zal het topic zeker even volgen want ben benieuwd voor je meis!
    Hup onder de douche springen en naar de winkel racen :D
    we zijn nieuwsgierig hihi!

16. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    ok..ik ben schoon! Ga mijn test niet hier halen, veel te bang bekende tegen te komen. Moet toch eigenlijk nog de stad in, dus ben wel even weg. Jullie moeten zeker wachten tot vanmiddag. Ik hoop maar dat ik geen bekende ga tegen komen, ben zo emo de laatste tijd, dan flap ik het er zo uit. Beter als mijn vriend het als eerst weet. Die komt morgenavond pas thuis. Telefonisch lijkt mij niet echt handig.

Fijn dat jullie zo mee leven, weet anders echt niet waar ik mijn verhaal kwijt moet! Wat moeten jullie wel niet van mij denken? Normaal ben ik nogal stabiel en nuchter!

17. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juist hier kan je gewoon ff laten gaan hoor;)
    De meeste meiden hier zijn normaal gesproken hele stabiele en nuchtere meiden, maar dit is the place to be om ff lekker emo en labiel te zijn:D Dus geen probleem en we wachten wel tot vanmiddag;)
    Succes!!
    Groetjes Gwen

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben toch ook wel heeeeellll benieuwd !! :D

19. Trees

Trees Niet meer actief

Wat spannend zeg!

Ik heb ook ooit een test gedaan die anderhalf jaar over datum was. Deze sloeg ook positief uit en de drie postieve testen daarna bewezen dat het geen valse uitslag was ;).

Ik zal voor je duimen!

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Pfffff wat spannend zeg! Mij lijkt ook dat al is die test over de datum, dat het toch wel eens kon kloppen dat je zwanger bent :) Anyway, ik hou het ook in de gaten hier ;)

Deel Deze Pagina