test over de datum, wel heel eg positief..zit echt te chaken!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bloemie, Nov 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nu je je hebt aangemeld bij de Mei Mama's, moest ik ook even spieken. Ik heb ALLES gelezen, jeetje wat spannend!
    Tranen in mijn ogen toen het goede nieuws kwam. Wat geweldig! Leuk dat je nu bij ons komt meekletsen, je bent inmiddels een beroemdheid hier :D:D:D:D hahahahaha!

2. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    gefeliciteerd.

13 weken al.
    lekker dat je de eerste 3 maanden al voorbij bent.

geniet er lekker van.

3. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    @lara85: Ik ga zeker proberen te genieten! Eerst moet ook nog ff de spanning van het vertellen er af, zeker op mijn werk. Ik heb best wel veel verantwoordelijkheden en ik werk normaal 50 tot 60 p week. Voel je hem al aankomen? ha ha..dat gaat niet meer natuurlijk ( heb nu trouwens vakantie ;)) Ik denk dat het goed is zo, moest er toch een keer gaan mindere, is snel voor me besloten zo. ;) Mooië buikjes heb je hoor op de foto. Zie er ook 1 van 13 weken bij staan, maar zo ver ben ik echt nog niet hoor!!!

@Ingeltje: ja, dat kunnen "wij zwangere" goed he? die tranen laten bingelen! :D Ik ga me bijna schamen voor al die aandacht ...dacht ff mijn hart hier te luchten, wist ook niet dat het deze wending zou nemen.

4. wow al 13 weken
    lekker hoor al de eerste 3 maanden voorbij
    succes met vertellen op je werk
    en vooral een super zwangerschap toegewenst

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Gefeliciteerd! Wat spannend en wat leuk voor jullie zeg. Nu lekker gaan genieten!

6. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wuauwwie!! al weer 13 weken, je bent de kritieke 12 weken door zonder het geweten te hebben... echt onvoortstelbaar he? ik wil je veel geluk wensen en natuurlijk van harte meid!!!

liefs

7. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Prachtig verhaal! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan meid! Heerlijk!

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Ik moest een hoop berichtjes lezen , maar een heel mooi len leuk verhaal om te lezen. Geeft hoop voor de meiden die zo`n onreglamtige cyclus hebben. Geniet ervan.

Liefs Kapedi

9. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0

Dank je wel!

Ik hoop ook dat mijn verhaal een hoop meiden moed en hoop geef! Geduld is vooral het sleutelwoord denk ik!

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    @ Bloemie. We hebben inderdaad een hoop geduld nodig om kleine wondertjes te verwekken. Ik heb vandaag een knaltest, ben weer benieuwd over 2 weken...Spannend. Geniet ervan en lekker rustig aan!

Liefs

Share This Page