Het is inmiddels middag. Ik ben benieuwd of je al een nieuwe test gehaald én gedaan hebt..... Ik wacht in spanning af!
Ben net terug, had geen zin en geduld meer om verder te shoppen. Gelijk naar huis en geplast. Test: Meer dan postifief, volgens mij zit er behoorlijk wat hcg in mijn lichaam. Ben echt een beetje van slag. Kan mijn beste vriendin niet te pakken krijgen en mijn vriend wil ik niet dit door de telefoon mededelen. Denk dat ik vanavond maar naar hem toe ga. Kan niet tot morgen wachten. Moet ik nu gelijk het zh/vk bellen? Denk dat ik namelijk al behoorlijk ver ben....echt stom dat ik niet eerder naar mijn lichaam heb geluisterd! Zo...meiden..wat een verhaal he?
GEFELICITEERD!!!! ik zou vk bellen met je verhaal, en missvhien kun je dan al snel komen voor een echo... Heel veel suces en geniet ervan....
Meis wat gaaf zeg. Super gefeliciteerd!!!! Ik zou gelijk de VK bellen en zeggen dat je al ver bent misschien kun je snel terecht voor en echo aangezien je een evt combinatie test ook voor de 14 weken moet gebeuren. Ik zou ook naar je vriend gaan vanavond haha.
idd meteen de VK bellen...hopelijkk kun je meteen tereecht en krijg je vanmiddag al een echo!! O ..wat zul je nu zenuwachtig zijn!! Je denkt zelf al wel 12 weken??!! xx
gefeliciteerd!!!!!!! Wat gaaf!!!! Ik zou ook even contact opnemen met een vk en zou ook naar je vriend gaan vanavond gefeliciteerd meis! Geniet ervan!
jeeeeeeeeeeee wat gaaf zeg! super gefeliciteerd! ben nu ook wel erg nieuwsgierig hoe ver je nou daadwerkelijk bent. hou je ons op de hoogte? veel liefs! o en geniet er van he meid!
JAAAAAAAAAAA!!!! gefeliciteerd!!!!!!! Ik zou even je vk bellen. Grote kans dat je al snel kan langskomen voor een echo. Geniet ervan meisje!
bloemie: wauw wat een cadeautje toch! Geniet ervan en ben benieuwd hoe ver je nu bent. Snel de vk bellen vaak kun je als je je verhaal doet erg snel terecht!
gefeliciteerd , hopelijkmag je snel voor een echo , en ik denk dat vriendlief vandaag een mooi cadeautje krijgt als hij thuiskomt !!!
Gefeliciteerd!!! Kan idd een behoorlijke schok zijn! Doe nu lekker waar je je goed bij voelt! Als je het fijn vindt dan zou ik zeker de vk bellen.
WOW wat super! van harte gefeliciteerd! ik zou inderdaad snel je vriend opzoeken en het goede nieuws vertellen!!!!
Van harte gefeliciteerd meid!!!!!! Echt super... prachtig cadeau! Even een echo ritselen zodat je kan kijken hoe lang je zwanger bent nu... Liep je voor je PCOS in het ziekenhuis? Dan kan je ook direct contact met het ziekenhuis opnemen... Zou heeeelemaal fijn zijn als je de 12 weken over bent he... ben je die spannende periode door hahahaha... En met testen die over datum zijn... dat kan geen kwaad hoor... Paracetamol die over datum is kan je ook nog gewoon slikken... De datum is erop gezet voor de fabrikant eigenlijk... Zelfs op verband staat een houdbaarheidsdatum