Heej meid! Nouja nog maar een weekendje doorkomen dan....Je hebt weinig keus hé!! Je moet maar zo denken, als het goed is ben je dan maandag ook nog zwanger! Ik blijf het hier zeker volgen want ik klap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid!! Geniet van het weekend Liefs Lara
Gefeliciteerd!!! Je hebt toch ook van die testen die aangeven hoe lang je zwanger bent? is dat niet wat?
GEFELICITEERD, wat een wondertje dan he! Ik vind t knap dat je kan wachten, ik had al alle vk's in omstreken gebeld hihihih..
wauw wat een verhaal gefeliciteerd en ik had idd elke vk gebeld die er op internet te vinden was haha geniet er van en hou ons op de hoogte xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mijn geduld begint nu een beetje op te raken, wil zo graag weten hoe ver ik ben! Ook al moet ik morgen hoog en laag springen, die echo stel ik echt niet meer uit naar de volgende dag! Dan weet je hoe je verder moet. Zou het het liefst tegen iedereen vertellen, maar ja...
kan ik me heel goed voorstellen , ze zullen morgen best ff kijken , is ook wel belangrijk als je denkt al best wel ver te zijn en als je eventueel prenatale testen wil .. succes !!
Ongelooflijk, lees nu pas je verhaal!! Wat spannend!! En natuurlijk super gefeliciteerd!! Wat moet dat onwerkelijk voor je zijn! Ben erg benieuwd hoever je bent... en wat goed dat je vriend zo leuk reageerde!! Dat word snel samenwonen dan!
heej , snap dat je t nu ook gewoon echt wilt weten , en misshcien ben je indd al best ver .. ben echt benieuwd ! hoelaat moest je morgen ookalweeR?
T is al bijna morgen! (of nou jah.. de helft van de zondag is voor bij) Spannend, ben ook benieuwd hoe ver je bent.
Hallo Allemaal, Ben net terug van de dokter, die kon natuurlijk vereder weinig voor mij betekenen. Gelijk de VK gebeld...en ze ik kon al best snel terecht (woorden van de assistenten) volgnde week woe!!! As. woe een echo...Nog ff geduld dus. zucht..
Edit want onze berichtjes hadden elkaar gekruist.... Pfffffff het is maar wat je snel noemt . Maar goed, aanstaande woensdag meer duidelijkheid dus!! We wachten mee! Liefs Lara