Mijn vriend kon ook geen vrij krijgen door vakantie,s enz dus ik ben ook alleen gegaan. Ik had daarvoor wel al een echo bij een pretechoburo laten maken dus hij had het wel al gezien. Veel plezier morgen
Heej meid!! Het was helemaal niet m'n bedoeling om je aan het twijfelen te maken hoor!!! Ik ben het wel eens met (weet niet meer wie ), is er niet iemand die mee kan, moeder/vriendin ofzo? We gaan er natuurlijk vanuit dat alles SUPER is, maar ik weet wel dat ik het heel fijn vond die eerste echo niet alleen te zijn. Heel veel succes en plezier straks!!! Ik blijf checken of er nieuws is! Liefs Lara
Goedemorgen allemaal! Ik was vanmorgen al om 5 uur wakker, dus het wachten duurd nog ff extra lang . Nu zou ik mijn tijd nuttig kunnen besteden, maar er komt werkelijk niets meer uit mijn handen! Mijn beste vriendin gaat vanmiddag mee, want ze wil niet dat ik alleen ga! Is misschien ook wel fijn. Jullie horen nog van me..
Pfffffffff!!! Kon het nog later? Haha! Ik zou maar iets leuks gaan doen wat je een beetje kan afleiden... Uitzendingen gemist van Popstars kijken op internet?? Hahaha! Dat zit ik te doen nu ik ziekig thuis ben Heeeeeeeeel boeiend
Pff, wachten duurt altijd zo lang he... (heb dan ook totaal geen geduld) Ik wacht in spanning met je mee..... nog maar 6 en een half uur..... Heel veel plezier vanmiddag!!
Oeh wat spannend, wat zal dat wachten lang duren! En wat heb je een hoorde nieuwsgierige die hier op je wachten he ik ben ook erg benieuwd, net als iedereen hier haha! Heel veel succes vanmiddag!!
Wat een verrassing! Gefeliciteerd! Ik hoop op een hele mooie echo vanmiddag - nog maar 3 uurtjes geduld!
Jeej nog maar 2,5 uur!!! Ik neem aan dat je ondertussen weer zit te shaken (zie de titel van het topic...) hahaha!! Succes straks en snel laten weten hé! Liefs
Nog eventjes...zit idd weer te shaken! poeehhhh...ik dacht dat ik wel een geduldig typje was wat kan een mens zich vergissen!
Hihi en dat gezenuw van ons werkt er vast lekker aan mee Ik ben ondertussen zelf zenuwachtig voor je!! Haha! Ben blij dat ik niet op m'n werk ben want dan kon ik toch minder vaak checken Nou, nog maar een uurtje, dus dat is wel te overzien. Voortaan je afspraken maar 's morgen plannen Succes straks meid, ik hoop zo dat alles goed is!! Ik ga even voorzichtig iets proberen te eten en even opruimen. Kom vanavond weer kijken!! Hoe beleeft je vriend dit alles trouwens? Is hij ook zo nerveus? Liefs