Joehoe!!!! Hier ben ik dan!!!!! Wat een medeleven! Mag ik jullie allemaal trakteren op bubbels (zonder alcohol)!!!! Ik ben 13 weken en 1 dag zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ongelofelijk he, wat een wonder! Ik ben zo blij, zag het vanmiddag echt niet meer zitten, was zo bang voor een teleurstelling. En alles zat tegen vandaag, maar dit gelukkig niet! Nu kan ik echt gaan genieten.....
Wou Bloemie!! Gefeliciteerd!! 13 weken alweer Kom je ook gezellig meekletsen in de mei-topic (bevallingsforum?) Leuk!! Super van je goede echo!
wow bloemie: dat is lekker dan ben je de vervelendste onzekere periode al mooi voorbij! Geniet ervan meid!
Whaaaaaaaaaaaaaa Meis, wat super!!!!!!! En eigenlijk misschien ook wel fijn dat je er nu 'pas' achterkomt; ben je meteen voorbij de 12 weken. En nu? Familie/vrienden vertellen? Kan natuurlijk meteen nu En natuurlijk het belangrijkste: genieten!!!!!!!!!!
Wauw wauw wauw wauw!wat een wondertje!GEFELICITEERD! wat super joh, en nu lekker gaan genieten ervan!heel veel succes, liefs vita
wow wat eeen verhaal meid, maar wat super 13 weken en 1 dag. ga er lekker van geniet. en gefeliciciteerd natuurlijk
Super Bloemie. 13 weken alweer. De magische grens ben je gewoon al voor bij. Nu een super zwangerschaps banner en GENIETEN!!!!!!!!!!