Ik vroeg me af of de KV testen die 2 voor 5 ook voorgedrukte test lijntjes hebben?? Weten jullie dat? Liefs
Ik heb namelijk een test gedaan en zie wel heel vaag iets maar goed ben ook nog kippig haha... Maar lijkt wel een voorgedrukt lijntje te zitten vandaar mijn vraag anders zou me test zeer maar dan ook zeer vaag posi zijn...
Nee volgens mij niet. Negatief is echt helemaal wit Licht positief geeft ook een heel licht streepje. Kijk: Bekijk bijlage 27509 Heel licht een streep en ik ben zwanger.
Ja maar de mijne is nog veel lichter je ziet hem haast niet eigenlijk als je hem in het licht houd zie je hem pas vandaar mijn vraag..
dan zou ik als ik jou was over 1 of 2 dagen opnieuw testen ( met ochtend urine) als je zwanger bent zou ie dan donkerder moeten zijn. Zit je al op je NOD of er nog voor. Ik had 3 dagen voor NOD een licht streepje ( zie album) en de dagerna was ie al veel donkerder
ze hebben sinds kort wel indrooglijntjes, das mijn mening. De mijne lichtte zelfs op in negatief. Maar als je ervan uit gaat dat zo'n streepje, hoe licht ook,echt roze moet zijn, zie je het verschil uiteindelijk wel.
Ik zag bij negatieve testen ook wel is een lijntje staan als ik heel goed keek in het licht. Deze was dan wel wit ipv van lichtroze. Bij een positieve test is het echt een veel duidelijker lijntje.
Dames ik heb echt slecht nieuws over de kv testen, moet eerlijk zeggen het is pas 1 keer gebeurd, maar ik heb vorige week toch echt een heel vaag ROZE indrooglijntje gehad. Stond er na een uur op.. (binnen de testtijd stond er dus niets..) Heb paar dagen later en inmiddels een week later weer getest maar hij blijft witter dan wit! Dus indrooglijntjes bij de 2 voor 5 testen van KV kunnen wel voorkomen!!!! Hoop uiteraard voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent!!! Succes!
Vorig week had ik ook een heel lichtroze streepje. Maar dan buiten de tijd. Testen ervoor en erna hadden dit niet. Dus heel af en toe komt het weleens voor. Maar over het algemeen blijft de test keurig wit. (soms wat gelig) Toch blijf ik, ondanks die ene keer, deze testen gebruiken, omdat ik ze wel betrouwbaar vind. Het blijft tenslotte massaproductie dus ik kan me voorstellen dat het dan weleens voorkomt. Succes, Gwen
En wat als er een heel licht roze lijntje (niet op de foto te krijgen) staat na een kwartiertje? Als ie nog niet opgedroogd is? Groetjes Cyntje78
uhhh niet op de foto te krijgen... Omdat het streepje in het echt duidelijker te zien is als op de foto.... Op de foto moet ik echt turen dan... Zo licht is ie dus... ik zal toch eens ff proberen.
Mijn vraag heb ik namelijk gesteld omdat de test van 4 dagen geleden wit was en is gebleven. En gisteren met 5 minuten zag ik heel vaag iets... deze was na 15 minuten duidelijker. En nadat hij was opgedroogd staat het streepje er nog. En dat vind ik zo vreemd. Vandaag heb ik niet meer getest omdat ik perse met ochtend urine wilde testen. W.s. morgenvroeg weer...
het kan hoor ik had bij mijn vorige zwangerschap ook 4 dagen voor NOD negatief en twee dagen later heel heel licht positief. ik test altijd heel licht positief dus ik wist dat het goed zat. ik duim voor je.
Cyntje, ik heb op 31 oktober en 1 november een hele lichte streep gehad bij die test. Die van 31 oktober kwam pas na 1 uur Die van 1 november tussen 5 en 10 minuten. 3 november een iets donkere streep na 5 minuten] en op 5 november na 2 minuten een goede donkere streep ( nog altijd een stuk lichter dan de controle streep) Dit is mijn ervaring met die test. En bij negatief testen had ik echt een spierwitte test. Ook na 1 uur.
Ja, maar omdat hier steeds meer vragen komen over de kv met indrooglijntjes ga je toch twijfelen he? Net als met die kwaaltjes.... bij mij is het elke maand wel weer anders met bv mijn boobies... Nu is het al een dag of 4 vanaf de namiddag dat mijn bosten uit zich zelf met vlagen zeer doen. Net zoals mijn bm... ook steeds vanaf het zelfde tijdstip dat ie zeurt. En dan nog zegt het weinig...
Heey heey, Ik zit 4 dagen voor nod, ik herken wat je bedoelt hoor! Hier ook eerst helemaal wit en nu een heeeeeeel licht streepje... Ik ga zondagochtend gewoon weer testen, dan zou ie weer iets donkerder moeten zijn. Ook bij mij is in t echt de streep veel duidelijker, en deze test is wel al ingedroogd bij de way, maar zag de streep ook voor indrogen al heel licht. Is voor ons allemaal afwachten, misschien is t goed, misschien wel bevruchting maar geen innesteling... t kan nog alle kanten op.
Moet nu wel heel erg turen hahaha, voor t streepje, nogmaals in t echt iets duidelijker. Maar natuurlijk nog niet goed genoeg om helemaal blij van te worden .