Ziet het er goed uit!? (cryopoging + ovutesten!)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loesie1982, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Deze maand willen wij een cryo terug laten plaatsen voor een broertje of zusje voor S.iem!
    Ik moet wachten op een positieve ovulatietest. Ik heb digitale, maar heb ook streepjestesten, omdat ik die digitale vrij duur vind!

Nu was de digitale test vanmiddag nog negatief, maar de streepjestesten lijken wel duidelijker te worden. Zit vandaag op dag 13! Wat denken jullie, komt mijn eisprong eraan?!
    (ben zo bang dat je dan net zult zien dat ik deze maand geen eisprong heb...zucht...)

Bekijk bijlage 180436

Dag 11 lijkt wat donkerder, want daar is wat water op gekomen!
    Alvast bedankt!

Liefs Loesie

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hij wordt wel steeds donkerder, dus je zou zeggen dat de LH-piek binnen niet al te lange tijd komt. Succes!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Denk het ook Jippie, bedankt voor je berichtje!

Vandaag eentje van kruidvat gedaan, want die andere waren op.

Er zit nog heeeeeeeel iets verschil in. Op de foto lijkt het meer dan als ik hem zo voor me zie. Telefoon maakte wel een betere foto, maar weet niet hoe je die hier op krijgt.

Dus dan maar die van de camera!

Bekijk bijlage 180506

Omdat Dusseldorf vandaag van 9 tot 12 bereikbaar is, heb ik al even gebeld. Moet nog even doortesten, maar mocht dit de donkerste zijn, dan gaan ze er vanuit dat ik morgen mijn eisprong heb en moet ik maandagochtendvroeg bellen, gaan ze ontdooien en dan dinsdag de tp. Wordt ie morgen toch nog donkerder, dan moet ik maandag ook bellen, maar dan gaan ze dinsdag ontdooien!

Was nl even bang dat als hij morgen lichter werd, ik maandag te laat was om te bellen dat ze ook die dag ontdooid moesten worden. Maar dat kwam goed! Heb nu ook meer vruchtbaar slijm (sorry!) dus komt vast goed!

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wat veel tijd doen ze dan tussen een posi test en het terugplaatsen. Moet je dan eigenlijk net ná je eisprong plaatsen omdat het al bevrucht is?

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik ben niet kapot van de kruidvat ovu testen maar die dipsticks die je hebt die onderste is al vrij donker en denk idd dat het niet lang meer duurt!
    succes!!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ja, klopt. Ze zijn 2 dagen na de punctie (dus eisprong) ingevroren. En nu worden ze weer 2 dagen na de eisprong teruggeplaatst. (zondag eisprong, maandag ontdooien, dinsdag terugplaatsen) Dus eigenlijk klopt het precies.

Ikhebjelief, bedankt voor je berichtje. Heb met beide wel goede ervaringen, dus ga er vanuit dat kv het nu ook aardig goed heeft!

Liefs

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat komt helemaal goed, hoor! Alvast succes met de terugplaatsing en de wachtweken!

Deel Deze Pagina