Hoeveel dagen na ovu gemiddeld

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juschakim, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juschakim

juschakim Lid

18 mrt 2016
    7
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hoi! Ik heb een vraagje en kom er met informatie van internet niet uit. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!
    Heb op 3 maart een positieve ovulatietest gehad. Vanmorgen (18 maart) zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
    Ik lees overal dat 14 dagen na je ovulatie je, als het mislukt is, je ongesteld zou moeten worden. Maar is het altijd 14 dagen? Of kan ik toch zwanger zijn maar misschien te vroeg voor een test?

Groetjes

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nee ik heb bijvoorbeeld mijn eisprong op dag 22 in een cyclus van 28 dagen. Dat betekent dat mijn nod maar 6-7 dagen na mijn eisprong is. Als ik op mijn nod test, zeg maar 7 dpo , is mijn test wit. Rond 10 dpo krijg ik een streepje. Maar op 14 dpo, een week na mijn officiƫle nod, heb ik wel een vette streep.

Dus heb jij 14 dagen na je ei nog geen positieve test, is de kans heel groot dat je niet zwanger bent. Er zijn altijd uitzonderingen, maar daar zou ik me niet op vastpinnen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Een posi ovu test is geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt.
    Stel dat hij nu wel is gesprongen dan zou dat op 4-5 maart zijn geweest.
    Voor het gemak gaan we uit van 5 maart.
    Je zit dan nu op 13 dpo.
    Heel veel vrouwen testen al positief met een zw test op 13 dpo, dus dat jij vandaag negatief hebt getest klinkt niet zo goed.

4. juschakim

juschakim Lid

18 mrt 2016
    7
    0
    0
    NULL
    Almere
    Bedankt voor jullie reacties. Jammer, ik zal maar niet teveel hoop hebben dan. Bah duurt me veels te lang allemaal

Deel Deze Pagina