Hallo, Wij zitten nu in ronde 13 voor een tweede kindje. Morgen is mijn nod. Mijn eisprong is altijd op dag 16 en nod op dag 28, nu dus 11dpo. Net een test gedaan ( dus niet met ochtend urine ) Wat denken jullie ? Gr Cindy
lijkt me niet echt een tuurstreep hoor, ik kan hem heel goed zien zonder gekke fratsen uit te hoeven halen ik zie het als positief
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben onzeker...heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam gehad in verleden. Morgen nog maar eens testen met ochtend urine.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben onzeker...heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam gehad in verleden laatste was in febr 2013 daarna niet meer zwanger geworden. Onderzoeken in ziekenhuis waren goed. Morgen nog maar eens testen met ochtend urine.
O meiske, wat een narigheid...maar ooit gaat het goed en dat is hopelijk NU! Ik duim met je mee en probeer je niet te druk te maken, hoe moeilijk dat ook is. Heb zelf een bbz gehad in oktober 2013 en ik ken je angst, maar ik klamp mij vast aan de gedachten dat het goed komt.
he wat naar cindy, ik heb ook een bbz en mk gehad, en zie mijn banner (ik ben wel via mmm zwanger geworden overigens maar dat mag de pret niet drukken ) Ik vind het echt n duidelijk streepje, zal voor je duimen!
De roze streep is duidelijk zichtbaar. Ik zeg tis raak en hoop voor jullie dat ie blijft plakken deze keer!! Gefeliciteerd
Inderdaad tis erg frustrerend als het zolang duurt he? Ik zit inmiddels in ronde 14 en als mijn menstruatie deze maand regelmatig is heb ik rond 4 a 5 februari de eisprong maar kan ook veel later zijn....zucht. 4 februari gelukkig naar de gynaecoloog. Succes. Laat je even weten als je opnieuw getest hebt?? Mag ook via pb!
Ik zag hem meteen en zonder turen en durf je wel voorzichtig te feliciteren! Ik snap je angst heel goed, ik heb zelf ook 3x een (v)mk gehad voor mn dochter en een paar maanden geleden een bbz, maar ik ga duimen dat dit keer alles goed mag gaan!!!