Hallo meiden, Ik was even benieuwd naar jullie ervaringen met deze testen.. Ik zal even uitleggen.. ik had 18 en 20/8 2 lichte streepjes op mn ovutest van zwanger en kids.. de 19e niet kunnen testen door prive omstandigheden.. maar dacht dat ik toen een knaller van test zou hebben.. Nu had ik de 29e nog een test liggen van zwanger en kids en dacht laat ik eens testen wat die doet.. (mn schoonzusje had gedroom over n data in mei dat ik zou bevallen en dat zou rond die tijd zijn) dus was beetje niewsgierig..ook omdat hij eerder de maand 2x lichte strepen gaf.. Nu had ik toen een knaller van een test.. maar geen ovu testen meer van zwanger en kids.. dus bij de etos de testen van test-point gekocht.. (de ovulatietesten ) deze bleven 8x positieve testen geven..( de andere 2 heb ik mn moeder en n vriendin laten testen om te kijken wat de test bij hun deed.. ) Iemand vertelde me dat ovulatie testen ook op hcg kunnen reageren dus heb een zwangerschapstest gedaan. 2 voor 5 euro kv.. maar negatief.. Nu ben ik benieuwd.. wie heeft deze testen ook gebruikt? En wat deden ze bij jou? Gaven ze echt alleen je ei aan? Of had je ook alleen maar 2 strepen? dit maakt me echt een beetje gek en weet niet wat ik er van moet denken.. Help Haha.. Liefs
Hallo Draak, Ik heb deze ook gebruikt en bij mij gaven ze wel de hele tijd 2 strepen aan, maar ik zag er een duidelijk verschil in bij lichtere en donkere strepen. Maar ik snap even niet waarom je vanaf de 29ste nog 8 keer hebt getest? Wanneer is je NOD? Wat gaven de testen dan aan bij je moeder en je vriendin?
Gezellige taart, Tnx voor je antwoord. Ik heb 8x getest omdat hij steeds 2 strepen bleef aangeven..en wilde zien wanneer hij wit werd.. maar dit werd hij niet.. Bij mn moeder gaf die 1 streep aan en bij n vriendin van me 2.. Ik weet niet zo goed wanneer mn nod is.. weet niet waar ik vanuit moet gaan.. ik zit nu iig op dag 47..
Oké duidelijk. Als de 2 strepen 8 dagen lang even donker of teststreep zelfs donkerder dan controlestreep, dan zou het goed kunnen dat je zwanger bent. Dan kan het zijn dat je heel vroeg bent en je HCG nog te laag is voor de zwangerschapstest. Ik zou over 2 dagen nog een zw test doen.
Okee.. jaa ik heb wel steeds 2 duidelijke strepen.. Ik wacht nog af.. Ben heel benieuwd wat dit inhoudt.. met zwanger en kids had ik altijd dat ze weer wit werden.. Nouja.. bedankt voor je antwoord iig!!