Ook ik ben zwanger, ken het nog steeds niet geloven.. want de test was zo licht je moet zo goed kijken om het resultaat te zien..maar er staat toch echt een streepje. !6 augustus heb ik mijn mirenaspiraal laten verwijderen en een dag erna was ik al goed ongesteld. Ik heb hier toen een banner aangemaakt om te kijken wanneer mijn eisprong was en die heb ik pas over 4 of 5 dagen En toch teste ik gisteren positief, ik voelde het al aan mijn hele lichaam, moe wat chagerijnig vaak plassen na het eten met vlagen niet lekker en misselijk en steken in me onderbuik. Over 1 week ga ik er nog een test tegen aan gooien en hoop dat dat die lijn wat dikker is, zodat ik dan toch meer gerust ben en zeker ben groetjes
Ik heb net de clarebleu gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger ben! En met een goedkope test die ik gisteravond heb gedaan heb ik een toch echt een hele lichte streep Hoe ken dit nou?
Hoi, als eerst wil ik je feliciteren. Ik moet zeggen dat ik bij een clearbleu ook negatief testen en met een goedkope test wel positief testen, heb een week afgewacht en alsnog een test gedaan en die was echt super positief Omdat het beide kanten op kan gaan zou ik 1 week wachten. Groetjes sem
ik heb voor de zekerheid weer een test gedaan en blijk toch niet zwanger te zijn.. volgens mij was het een ingedroogd streepje. vanmorgen weer een test gedaan en negatief! maar de klachten die ik heb herken ik zo van me eerste kindje en vooral het kokhalzen. was het misschien te vroeg want eigenlijk moet ik nog 12 dagen wachten. wanneer kan ik nu het beste testen? hoeveel dagen voor me menstruatie begint? baal hier enorm van dacht echt dat het een streep was, maar als dit testje van vanmorgen al negatief is dan is het gewoon zo dat ik niet zwanger ben!
Sommige tests kan je 4 dagen voor NOD doen, het komt niet vaak voor dat je vroeger positief test, ik zou dus nog een weekje wachten. Clearblue is goed maar ook de zw.tests van Kruidvat (2 voor 5 euro) zijn goed. Succes!
Ik zou als ik jou was nog eventjes wachten! Ik hoop voor je dat je over een aantal dagen toch een positieve test in handen mag hebben!!