test point ovulatietesten! Wie ervaring mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sukke, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dames, wie heeft er ervaring met de test point ovu testen????

Heb er net 1 gedaan en die is posi!!!! :D:D:D:D:D:D

Heb sinds mei 2009 gestopt te zijn met de pil nooit uit mezelf een eispring gehad??? (zwangerschap was dmv clomid)

In het begin maar 1 streep, na een minuut of 4 pas een 2e streep en een minuut of 15 later was hij nog donkerder.....

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0

Dit is de foto van na een minuutje of 4

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0

Dit was de streep na ong. 15 min. duidelijk dikker als die 1e toch? Als het een vals positieve is dan wordt ie toch niet dikker na enige tijd?

4. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Hee,

Ik had ze gebruikt omdat ik ze had gekregen maar ik gebruikte toen ik overtijd was van de 2e.. Gewoon zomaar eigenlijk uit nieuwsgierigheid.. en jahoor positief.. Ik denk huh? Dus volgende 3 dgn weer positief. Ik denk daar klopt iets niet, dus ik een zwschaps test gehaald en jahoor, ik was gewoon zwanger :)
    Dus qua ovulatie heb ik er geen ervaring mee maar op deze manier wel.
    Succes!

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hey,
    voor een positieve ovulatietest moet de teststreep even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep.
    De test die je op de foto laat zien is dus helaas niet positief...sorry.

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Maar dan is er iig toch al wel iets aan de gang? Anders komt de teststreep toch uberhaupt niet op? Bij mijn zoontje had ik ook geen even donkere streep. Ik doe vandaag iig nog 1 test van een ander merk? Ik voel namelijk ook al 2 dagen wat steekjes bij mijn eierstokken.
    Bedankt voor het kijken iig.

7. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sukke,

ik zal even kijken wanneer ik tijd heb om mijn foto's erop te zetten. maar op deze testen heb ik altijd een tweede streepje..
    kan wel even duren hoor voordat ik de foto's erop kan zetten maar volgens mij heb ik hier zelf ook al eerder een topic over geopend.. ik zal ff kijken of ik die terug kan vinden daar staat namelijk ook een foto van iemand anders in die dezelfde testen gebruikt!

8. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sukke ik zie nu dat ik in mijn topic al foto's heb geplaatst.. en dat lizzy daarop gereageerd heeft.. misschien is het handig om mijn topic even te bekijken.. :D
    topic heet ovu testen posi??

9. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    ik heb afgelopen week ook deze gebruikt en had deze week ook elke keer positieve resultaten, maar hij isecht pas positief als tie echt net zo donker is al de controle streep. ook ik heb altijd zulke streepjes. heb net toevallig de foto's uit mijn fotoalbum gehaald anders had je ff kunnen kijken. vandaag is als het geod is mijn eidag dus vanmiddag nog eventjes een testje doen, maar idd werden ze bij mij ook donkerder als ze opdroogden. maar de streep moet ook net zo dik zijn, voordat tie echt positief is. wanneer was je laatste menstruatiedag en je nod?

de eerste foto zie ik niks, komt door de flits, maar de tweede foto is echt nog negatief. eventjes doortesten nog meid. maar hij zit er denk ik wel aan te komen, anders was tie wel lichter geweest denk ik. ook ik heb mijn eerste zwangerschap door clomid gekregen en was na de bevalling helemaal weer op en top vruchtbaar zelfs zo vruchtbaar zo door de nuvaring en alles heen. geloof je toch niet? haha de wonderen zijn de wereld nog niet uit. maar ik denk als je door blijft testen dat de streep nog wel donkerder kan worden.

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb gister voor het eerst met deze testen getest en hij was positief! Maar ik twijfel of dat wel kan kloppen. Hij is echt overduidelijk positief: streep donkerder en net zo dik als teststreep. Ik dacht dat ik mijn ei al gehad had op basis van vruchtbaar slijm dat kwam en ging maar twijfelde vanwege steekjes bij mijn eierstokken. Die heb ik nog steeds, vanavond denk ik toch maar even aan de klus. (gisteravond laat posi getest, manlief sliep al half en ik had het eigenlijk niet verwacht) maar volgens de gebruiksaanwijzing is na 24 en binnen 48 uur ideaal? Dus moet vanavond nog goed zijn toch?

Ik heb de laatste tijd een tml regelmatig cyclus van rond de 28 dagen, maar mijn ei lijkt niet altijd op dezelfde dag te komen, vind ik ook raar, want je lf schijnt toch altijd 14 dagen te zijn en dat lijkt bij mij dus te verschillen. Vandaar dat ik twijfel of deze test wel echt positief is of dat het een vals resultaat is.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
  12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Haagje: Ja mijn laatste menstruatie... Haha, dat weet ik niet. Ben nog niet ongesteld geworden na mijn zwangerschap maar goed, ik ben na het stoppen met de pil ook nooit ongesteld geworden. Onze zoon is in ronde 1 met clomid verwekt.

@Waxinelichtje: Die is idd wel duidelijk donkerder. Hier is ie wel net zo dik maar nog niet donkerder... Doe er zo nog wel 1.

Ik heb wel 2 dgn steekjes gevoeld, vandaag (nog) niet. En eergisteren tijdens het vrijen deed mijn man me ineens onwijs "zeer" kreeg echt een enorme pijnscheut rond mijn rechtereierstok. Moest echt even op adem komen.... Herkennen jullie dat?

Deel Deze Pagina