Hoi, ik gebruik ovu testen van etos (midstream, testpoint) alleen weet ik even niet of deze nu al positief zijn geweest of niet. Graag hoor ik jullie idee, en natuurlijk heb ik een foto maar ik weet alleen niet hoe ik die plaatsen moet??
Als je een bericht typt zie je daarboven een balkje waarin je het lettertype etc. aan kunt passen... Je ziet daar naast de A een klein paperclipje staan. Daar moet je op klikken waarna je een foto kunt uploaden...
In mijn ogen ziet de 3e test van links er het positiefst uit, maar ook bij deze is de teststreep niet even donker (of donkerder) dan de controlestreep... Ik zou dus als ik jou was nog even doortesten.
De derde van links is inderdaad de donkerste! Officieel moet je die als negatief beschouwen, de teststreep moet net zo donker zijn als de controle streep. MAAR! Voor mijn miskraam had ik ook nooit positieve ovu testen. Test streep was wel flink donker (net als bij jou) maar nooit zo donker als de controle streep. En toch ben ik toen zwanger geworden. Bleek dat ik net iets minder LH hormonen aan maak, waardoor die testen bij mij nooit positief waren. Die zwangerschap is geëindigd in een MK helaas, en na de MK had ik ineens wel positieve ovu testen! Toen waren steeds de test streep donkerder als de controle streep. Net alsof mijn lichaam na een zwangerschap ineens meer LH hormonen ging aanmaken. Komt de derde van links ongeveer overheen met wanneer jij een eisprong zou verwachten? Ik zou voor de zekerheid toch wel door testen, je weet maar nooit!
Hoi Nou ik verwacht mijn eisprong vandaag of morgen aan de hand van mijn vorige cyclus Ik ben benieuwd ik zal ook nog even af moeten wachten. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap. Groetjes
hya marloes, ik had eergisteren ook een donkere teststreep maar wel dunner nog, dus idd nog geen idee of ze posi zijn. gisteren weer heeeel licht getest dus vandaag nog ffjtes testen is tie weer zo licht, dan moet ik denk ik wel de donkerste als positief zien. denk ik hoor. ik ga me zelf ook niet in de kosten jagen door persee te moeten doortesten als de testen alleen maar lichter worden ... gisteren was tie echt heel licht in vergelijking met die van de dag ervoor ... dus ben benieuwd naar vandaag. ga je vandaag ook nog testen>
@haagje, Vervelend dat het niet echt duidelijk is wanneer het nu positief is he (ik bedoel met digi ovu testen is het gewoon duidelijk) Ik zou ook de donkerste als posi beschouwen zolang de strepen iig even breed zijn. ik ga vandaag niet testen met ovu testen omdat ik nog niet ongi ben geworden.. heeft waarschijnlijk nog te maken met het ontpillen..
Thanks marloes.... Zo ziet mijn 2 er ook uit. Hij is misschien net een tikkeltje donkerder dan die van gisteren avond.