Snap er niks van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Antje88, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Hallo!!

Heb een vraagje....

afgelopen zaterdag heb ik een ovulatietest gedaan. Deze was toen, dacht ik, negatief. Ik heb toen de test weggelegd. De volgende dag weer een test gedaan en deze was ook negatief. Omdat ik een weekendje weg was met mn familie heb ik de gebruikte testen in mijn toilettas gedaan, omdat niet de hele familie hoeft te weten dat mijn vriend en ik ervoor gaan. Toen ik maandag weer thuis was en de testen weg wilde gooien, zag ik tot mijn grote verbazing dat één test een héél licht tweede streepje had en de andere test, die ik op zaterdag heb gedaan, twee duidelijke strepen had. Snap er niks van, want ik heb na 5 minuten de test zaterdag gezien en toen was deze negatief. Maandag hebben mijn vriend en ik geklust en had toen last van een contactbloeding. Hier heb ik ook heel vaak last van gehad toen ik aan de pil was en een spiraaltje had. Gisteren heb ik wee een ovulatietest gedaan en zag toen wederom een héél licht streepje. Ik dacht nog, dat zie ik vast niet goed. Vandaag heb ik weer een ovulatietest gedaan en ja hoor 2 duidelijke strepen zichtbaar. De één zelfs donkerder dan de ander. Snap er niks van! Hoe kan dit? Ik sleur mijn vriend in ieder geval de komende dagen wel het bed in haha! Op de foto zien jullie de testen die ik gisteren en vandaag heb gedaan. De testen zagen er net zo uit als de testen die ik op zaterdag en zondag heb gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    De bovenste lijkt me inderdaad positief, lekker klussen dus ;) maar zou nog wel even doortesten

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ziet er goed uit, aan de slag ;). Zou als ik jou was nu even twee keer per dag gaan testen en dan kijken wanneer het weer minder wordt. Dan heb je eisprong (waarschijnlijk) gehad.

4. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Mn testen zijn op! Maar voel wel steekjes ter hoogte van mn lies, dus wie weet ;) moet eerlijk zeggen dat ik mn lichaam wat dat betreft nog niet zo goed ken en voel nog niet alles. Daarbij komt dat ik in januari mn spiraal eruit heb laten halen en daarna pas na 6 weken weer voor het eerst ongesteld werd. We zijn dus nog niet zo lang bezig! Maat hoe kan het dat de test op twee verschillende dagen positief is geweest. Weliswaar de eerste na een langere tijd pas. Weet ook niet of de test dan nog goed is?!

Deel Deze Pagina