Ben sinds gisterenavond zooo misselijk dat ik toch maar een testje heb gedaan...veel te vroeg..NOD is vrijdag of zaterdag pas..ik lijk iets te zien...?!
Het is een donkere foto, maar ik zie niets.. Kan je geen lichtere maken? Ik hoop het natuurlijk voor je!
Sorry camera doet een beetje vreemd dus lichter lukt even niet... als ik hem in negatief zet dan zie ik ook heel licht iets...maar goed ik verwacht niks..hopen doe ik natuurlijk wel nog steeds
Ik denk.... heel vaag in de verte.. iets te zien.. maar als ik mijn leven erom zou moeten verwedden.... Ik zou zeggen... test later in de week nog een keer... het zou leuk zijn namelijk dat je nu al echt iets zou zien...
Uhm ja dat doe ik via mn BlackBerry met een soort programma..maar volgens mij kun je het via de computer ook doen alleen weet ik niet hoe precies...
@ Pindakoek, ik denk misschien ergens wel een streepje te zien. Maar hij lijkt ver naar links te zitten. Ik hoop zo ontzettend voor je dat je vrijdag een KNALTEST hebt! Ik duim enorm hard voor je!
ik zie ook niks, zelfs niet als ik volledig inzoom met mijn iphone, hoop dat je dit weekend positief test
Sorry Pindakoek, ook in negatief zie ik echt niks! Maar je bent nog wel heel vroeg he... Overmorgen gewoon nog een keer testen!
Lieve Pindakoek, Het is nog zooooooooooo vroeg het kan nog alle kanten op meid!!! Ik duim voor je hoor!! Voor nu, zie ik niet zoveel op de test....maar wie weet overmorgen al wel .