Vanochtend een testje gedaan en het resultaat was negatief. Test bewaard en na mn werk nog een gekeken en nu zag ik dit: Ik weet dat de uitslag eigenlijk niet mee telt, maar je krijgt toch hoop he,,... Wat denken jullie? En heeft kruidvat vaker indrooglijntjes??
doe over 1/2 daagjes nog een test, waarschijnlijk heeft er wel wat gestaan, heb je de test ook uit elkaar gehaald om te kijken of je echt niets zag? Die van mij dus ook alleen als ik hem uit elkaar haalde en wat draaide kon ik iets zien (is natuurlijk ook erg vroeg) en zeker niet rose ingedroogd bij kruitvat. ben je al overtijd? of voor NOD? Denk toch echt dat je zwanger bent.
Nee, heb m niet uit elkaar gehaad. Zit nu op dag 10 na mn ei, 2 dagen voor NOD. Ga morgen maar weer een testje doen denk ik...
Ik zie geen tweede lijntje, ook niet in negatief....Ik zie alleen een rare waas. Ik zou op je NOD nog eens een testje doen.
heb dit echt nog nooit gehad met kruitvat, altijd echt wit. Heb er wel zón 30 gedaan denk ik (samen met voirge zwangerschap) Lees dit ook meer op het forum. Tijdens de test gister dus zat ik op 8 dagen na mijn ei (als mijn ei dan dus is geweest) eerste keer teste ik ook heel vroeg positief. duimen maar wanneer ga je morgen testen? Laat het maar weten. Ik moet helaas op de postbode wachten, heb geen testen meer, of ff naar kruitvat racen, denk niet dat ik daar tijd voor heb.
ik zie ook echt een waas in negatief, lijkt hij op mijn test of niet? In het echt zie je dan echt een streepje? Of echt heel breed veel rose? zoals in het negatief een soort vlek?
Wat balen dat ie negatief niks te zien is... Ga morgenochtend weer testen... heb nog wel een aantal testjes liggen. Geen kruidvat, maar dat maakt denk ik niet uit! Ik laat het wel even weten! Jij ook succes he! We gaan samen voor roze!!
in ieder geval is er rose, dit is al wat, een teken dat er hcg aanwezig is. Morgen ook geen kruitvat voor mij maar Mat care, die van de huisapotheek had ik ook nog gedaan vandaag, daar zie ik ook wat op, alleen kan deze echt niet op de foto krijgen. Samen voor ROSE, jij zit wel al dichter bij je NOD, omdat mn voirge keer dag voor NOD licht posi was en de dag er na helaas de duivels, extra spannend dus. Het zegt ook niets, bij onze eerste 6 dagen voor nod licht posi en nu al weer 6 maanden oude, kan alle kanten uit
ik heb even een heel raar vraagje aan jullie: gebruiken jullie het pipetje of een andere manier? ik heb mijn urine opgevangen in een bekertje met een klein schenktuitje en heb doordat ik vanmorgen op mijn eerste test een beetje ben uitgeschoten waarschijnlijk iets teveel urine in de test gekregen waardoor ik ook een veel lichtere streep die er verlopen uitzag als die van gisteren kreeg. 2e test met minder urine en weer helemaal goed! Waar het allemaal niet aan kan liggen he?
hey glimworm, ik die mn plasje gewoon in een schoon bekertje en netjes met het pipetje 4 druppeltjes.
is ook een manier, las vorige maand iemand die er overheen geplast had, hoe dat weet ik ook niet maar het was wel grappig. Weet niet meer precies welke test dit ws, maar wel 1 waar dit niet bij moest.