Zwangerschaptesten van Sensi-test; ervaringen???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamasmeisje, May 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstesten van Sensi-test?
    Zowel de dipstick als de midstream.
    Zijn ze goed, of slecht?
    Graag reactie's, thx!

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vond het verschrikkelijk waardeloze dingen....teste met deze ook pas 4 dagen na NOD positief...terwijl andere al 4 dagen voor NOD positief waren...
    en dan na 4 dagen nog geen duidelijke streep bij sensitest ( terwijl ze verkocht worden als vroege testen )

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Dank je wel voor je reactie! Welke tests zou jij aanraden? Ik hoor en lees veel positiefs over kv2v5 (Kruidvat) zwangerschapspstesten. Clearblue digitaal zal vast ook wel goed zijn maar die koop ik pas zodra de 'goedkopere' testen positief testen :)
    En zou ik nu al kunnen testen? Morgen is mn NOD en heb verschillende kwaaltjes gehad deze week dus heb een sterk vermoeden....

4. Wilma06

Wilma06 Actief lid

Apr 3, 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik heb er zeer positieve ervaringen mee ( zwangerschaps- en ovulatietesten )
    Bij alle zwangerschappen ;)

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik heb hele goede ervaringen gehad met de sensitest ovulatietesten.
    Ik heb de eerste maand ook een sensitest zwangerschapstest gebruikt en die gaf vals positief. Dat bleek uit de kruidvat 2v5 die ik de volgende dag deed. Ik hou het dus bij de zwangerschapstesten van kruidvat en de ovulatietesten van sensitest (ookal ben ik erg benieuwd naar de ovulatietest van zwanger en kids want die zijn nog goedkoper :))

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    absoluut kv 2v5 ;) clear blue digitaal heeft wat meer HCG nodig ;)
    en ja je kunt nu al testen, maar zou dit alleen doen als je een hele regematige cyclus hebt..ik teste 4 dagen voor NOD positief ;)

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Sensitest vals positief??? dat hoop ik toch niet..

heb namelijk een positieve zwangerschapstest van sensitest.. en nog niet met een andere getest.. en ik ga er vanuit dat ik zwanger ben...

Maar ik neem aan dat deze toch echt positief is..
    Maar ik zou de volgende keer kiezen voor de dipstick.. stuk goedkoper en de midstream heeft een irritant "raampje" waardoor je de streep minder goed ziet.. Ik sloop hem altijd open...

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    nog 1, waar ik hem open heb gemaakt.. (je ziet trouwens de gewone dipstick erin liggen!!)

9. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Lauw, ja, ik heb een keer een dipstick zwangerschapstest van sensitest gebruikt en ik kreeg een pennestreep (wat betekend dat hij vals positief is) en dus lang niet zo dik en duidelijk als die van jou.
    Bij mij dus wel een "streep" maar niet positief en bij jou een duidelijke streep en dus wel positief :) Gefeliciteerd !! :D

10. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,229
    1,298
    113
    Centrum België
    Hier enkel positieve ervaringen met zowel Ovulatietest als zwangerschapstest (dipsticks).

Zwangerschapstest gaf al 4 dagen voor NOD positief aan!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb er ook goede ervaringen mee!

12. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas slechte ervaring met de midstream ...... tot twee maal toe een positieve zwangerschapstest in handen gehad en allebei de keren niet zwanger !

13. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Ikzelf heb hele goede ervaring met Sensitest. Had de dipstick...

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Sensitest wordt in mijn geval minder snel positief dan andere zwangerschapstesten. Best irritant ;)
    Maar nog nooit vals positief mee getest in elk geval.
    TS: weet je al meer inmiddels?

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Allemaal bedankt voor de reactie's!
    Heb afgelopen weekend voor de zekerheid ook maar kv2v5 gekocht. ;)
    Ga morgenochtend testen, eigenlijk kan ik vandaag al maar mn vriend werkt en wil het samen met hem doen. Daarbij is ochtend urine het beste. Dus moet het nog 1 dag volhouden :) En dan morgenvroeg de wekker zetten want ook dan werkt mn vriend dus dat wordt om 6 uur opstaan op mn vrije dag.....

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ach, kruip je daarna weer lekker je bedje in! :)
    Veel succes!!

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Thx, maar denk dat er van slapen niet veel meer komt, zeker niet als het positief is :-D
    Vind het zo spannend, had al lang eerder kunnen testen heb bewust wat langer gewacht. Gewoon om teleurstelling te voorkomen...

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb de dipsticks gebruikt en goede ervaringen ermee!
    Was vooral blij dat ze lekker goedkoop zijn, want ik gebruikte Pregnyl en testte met deze testjes of die Pregnyl er al uit was.
    3 dagen voor NOD testte ik er positief mee, maar ze bleven wel heel erg licht, ook nog op en na NOD.
    KV 2v5 gaf bij mij een veel duidelijkere streep.
    Maar ik vond het prima testen, al hoor ik er weleens andere verhalen over, wat betreft vals positief testen en zo.
    Het schijnt dat als je die dipsticks te diep in een potje urine steekt, ze altijd (vals)positief uitvallen.
    Zelf heb ik er alleen maar goede ervaringen mee gehad.
    Bij niet zwanger verscheen er nooit een streepje bij mij.

19. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

Nov 1, 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik heb ze ook in het verleden gebruikt en vond ze erg goed!
    Succes!

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Gisterenavond getest en vanmorgen weer!
    Ik ben gewoon hartstikke zwanger!!! Kon het bijna niet geloven! Nog steeds niet eigenlijk!:):)

Gisteravond kv2v5 test gebruikt en duidelijke 2e lijn.
    Vanmorgen die andere kv2v5 test en 1 van sensitest.

Kv is duidelijker en sensitest inderdaad langer wachten en onduidelijk afleesbaar.

Share This Page