Hallo allemaal. Ik heb een tijdje geleden ovulatie testen gekocht maar die vond ik erg prijzig. Ook zwangerschapstsesten geef ik termet bakken met geld aan uit. Nu zie ik ze hier op internet staan, maar durf nooit echt via internet te kopen. Heeft er iemand ervaringen mee?!
ik heb ze hier via de webwinkel besteld. Supersnel in huis. En , na wat ik heb begrepen prima testen. Helaas heb ik nog geen positieve test (en zeker zo lang ik dat niet heb is geen enkele test goed genoeg hahaha)
Ik heb alleen maar de zwangerschapstesten gekocht via deze webwinkel op de site, en dat is allemaal goed gegaan...
Ik heb ze ook via internet. Niet via deze site maar ik hoor hier ook goede verhalen over, dus misschien als ik ze nog eens nodig heb koop ik ze hier. Meestal heb je ze de volgende dag al in huis. Vind ik fijner dan in de drogist halen waar dan altijd toevallig bekenden lopen!
ik heb ze nu net betseld van hier, voor de eerste keer, dus ben benieuwd, maar hoor er erg goede verhalen over
Ik heb ook al twee keer via de webwinkel van deze site testen besteld. Echt ideaal en niet duur! Zeker een aanrader! Weet alleen niet of je ze ook vanuit belgie kan bestellen Tach, misschien even lezen in de webwinkel? Zal vast wel iets over te vinden zijn denk ik.