hoi hoi ik heb een foto gemaakt van de test die ik gedaan heb. hij staat in de galerij vd testen.... sammie is mijn naam... wat vinden jullie?
hey zie dat je topic al meerdere keren bezocht is en geen antwoord hebt,maar ik heb geen idee waar jouw foto staat(nou ben ik ook njiet zo into computers )mss dat meerdere dat hebben? Kun je hem niet in je album zetten?
ok haha gevonden...nee zie ook geen streepje maar als echt heel licht is is het ook moeilijk om hem op de foto te krijgen volgens mij... Mss iemand thuis laten zien?
ik zie ook nog nisk eerlijk gezegt... zoals Lily al zegt miss door de foto,, en als je zekerheid wil ga je morgen of over morgen gewon nog een doen als je zwanger bent moet dat zowiezo wat duidelijker worden dat streepje veel succes
Volgens mij zie ik wel wat.....zal proberen de foto iets te vergroten om te draaien en contrast erbij te doen voor je...ben zo terug.
Ik zie maar 1 streepje,. Als je echt denkt zwanger te zijn, zou ik over 2 dagen nog een keertje testen.
Ik heb je test iets vergroot en tussen de puntjes zie ik een vaag lijntje.Misschien morgenochtend een ander testje doen? Die van de Kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg goed en lekker goedkoop.
Nessy dan heb jij goede ogen hihi ik zie niks.. en ja die van de kruitvat 2 voor5 euro zijn goed ja die moet je morgen ochtend een doen jah
hello ik krijg hem gewoon niet dichterbij op de foto. stomme camera hahahah... tis een heel licht streepje.. Ach gewoon nog ff een test doen maandag ofzo... hee bedankt he lady's
Je kan hem ook open maken en scannen dan is het meestal een stuk duidelijker. Maar hoe dan ook....succes met testen maandag. Denk dat je test dan een stuk duidelijker zal zijn.
@ lily.. ja klopt heb opnieuw een test gedaan en die was duidelijk.. dus ja ik ben weer zwanger spannend