nou meiden bedankt voor jullie reacties ze wil echt niet luisteren heb echt alles geprobeerd dan moet ze het zelf maar ondervinden. Ik hoop natuurlijk voor dr dat ze zwanger is maar ja..
Laat je nog even weten hoe of wat uiteindelijk?? Want we hopen natuurlijk dat het wel zo is voor je zus! En dan kunnen we weer iets minder negatief over predictor zijn als ze wel zwanger blijkt Groet Snoozie
hehehe meiden ze gaat EINDELIJK morgenochtend een cb digitale doen zodra ik haar gesproken heb morgen horen jullie het ook gelijk!
dat hoop ik is best frustrerend dat iedereen om je heen zwanger wordt...maar het is me zus van harte gegund
ik weet het je wilt het zelf zo graag en mom je heen lijkt iedereen wel zwanger en voor jezelflijkt het niet te lukken dikke kknuufff
Hallo allemaal, Ik heb een vrienddin die mij helemaal in blijdschap opbelde en zei Wilma ik ben zwanger!!! waarop ik zei huh? dat kan helemaal niet je hebt net 10 dagen geleden je ongi gehad net als mij weetje nog? ... ze draafde maar door. Ik zei nou sorry dat geloof ik niet dat moet ik zien Ze had nog een oude kv test liggen die heeft ze gedaan, en jahoor een streep niet super vet maar wel een streepje. nu denkt ze zwanger te zijn, kan dat????? ze gebruikt ook de clomid (net als ik) en ik zei joh dat kan daar wel van komen. en heb geprobeert haar mogelijke zwangerschap uit haar hoofd te praten. (om zo een teleurstelling te voorkomen) maar ze denkt echt dat ze zwanger is kan dat wat denken jullie? kan je uberhaupt testen 10 dagen na je nod. of heeft ze een eisprong getest? Liefs Wilma
Neej dat dacht ik ook niet andersom wel geloof ik, zou ze gewoon zwanger kunnen zijn? 10 dagen na haar ongi?
Misschien was haar ongi wel een eisprongbloeding. Dan zou ze nu 10 dagen na eisprong zitten en dat kan een lichte test verklaren! was de test nog wel houdbaar of buiten datum ??
De Clomid zorgt niet voor een positieve zwangerschapstest . Het kan best dat ze niet heftig ongesteld was of dat ze een VMK had. Dat het bij de innesteling fout is gegaan en ongesteld is geworden. HCG kan 6 weken in je bloed blijven. Het kan ook dat ze gewoon heel licht bruin ongesteld was, maar het dus een innestelingsbloeding is. Laat haar over 2 dagen nog even testen > Dan moet het HCG verhoogd zijn! @ Moniqje gefeli met je zus! Ken dat gevoel van je hoor. Liefs
Gefeliciteerd voor je zus, eindelijk dan eens een positieve ervaring met die vroege predictor Jij ook heel veel succes met zwanger raken, hopelijk zul je je zus heel snel volgen!
Hoi hoi, Kunnen jullie ook naar mijn test kijken? Ook ik heb met de vroege test van predictor getest en nu twijfel ik, omdat ik zoveel negatieve verhalen (achteraf) heb gelezen. Morgen ga ik sowieso een kv test doen! Groetjes