Beste allemaal, Wij zijn sinds een maandje bezig om zwanger te worden.. Maandag of zondagavond moet ik ongesteld worden, maar heb al de hele week het gevoel alsof ik zwanger ben.. Kon het dus ook niet laten om gister al een test te doen, had een vroege test van predictor waarop een heeel licht streepje te zien was, toen hoorde ik van mn zus dat die testen vaak valse uitslag geven dus toen heb ik een test gedaan van kv 2 voor 5 waarop een heel licht streepje ook te zien was dus wist ik nog niks.. Ongeduldig als ik ben heb ik een vroege test van testpoint gedaan vanochtend en die is best duidelijk! 2 streepjes te zien.. Morgen ochtend wil ik weer testen met die van het kv.. Wat denken jullie? Zou het al raak kunnen zijn? Heb wel al een x eerder vmk gehad.. Toen we nog niet aan proberen waren.. Ben benieuwd naar jullie reacties!!
Hoop dat het gelukt is de foto erbij te doen.. Die witte is van predictor en die paarse van testpoint.. Heb ze uit elkaar gehaald
Durf nog niet blij te zijn .. Al ben ik dat stiekem wel.. Toch zit het in me achterhoofd dat het nog afgestoten kan worden en ik gewoon ongesteld word..
Die van testpoint is duidelijk hoor! Is dat zo'n vroege test? Gefeliciteerd in ieder geval! En dat al in de eerste ronde
Ja klopt lieke84 dat is zo een vroege test van testpoint.. Mijn zus heeft hier goede ervaringen mee en raadde me die aan..
Net weer een testje gedaan nu 3 dgn voor nod en ja hoor weer een duidelijke streep! Begin nu wel echt blij te worden! Zou het dan toch echt hihi!