Na maanden proberren nu 3 dagen over tijd. Vanochtend een test gedaan, na 5 minuten nog niks te zien maar daarna kwam er een heeeeel licht streepje dat inmiddels wel duidelijker is geworden. Betrouwbaar genoeg? Wat denken jullie? Help!
Het lijkt er wel op. Maar met deze testen ben ik altijd heel voorzichtig. Deze testen vaak vals-positief. Ik zou zeggen hup snel naar de kruidvat of Etos en daar 2v5 als die een streepje geven dan weet je het zeker! Veel succes!
Ze zeiden tegen mij ook dat die niet betrouwbaar zijn, dus heb ik alsnog een test van kv gedaan en testpoint en die geven bij mij 4 en 3 dgn voor nod een streepje .. Dus voor mij is het afwachten hihi! En ik zou ook zeggen haal een kv 2 voor 5!
Ik was ook 3 dagen overtijd toen ik teste met de gewone predictor. Dus niet de early. Die van mij zag er zo uit, maar wel vrijwel direct. Na een kwartier was hij nog wat duidelijker. Spannend meis!
Dat die testen nog.verkocht mogen worden!.... Als het een ander merk zou zijn geweest, dan zou ik zeggen positief. Nu blijft het nog even spannend.
Bij mij duurde het heeeeeel lang voor hij licht positief werd toen ik wel degelijk zwanger bleek te zijn. In eerste instantie was hij zelfs negatief! Ik ben zeker geen fan van deze testen zeker omdat ze ook vaal vals positief geven. Ik zou gaan voor een test van clear blue met indicator. Dan heb je veel meer zekerheid
Mijn ochtend kan niet meer stuk? Mijn leven kan niet meer stuk! Weet van geluk niet wat ik met mezelf aan moet. Tot nu toe is het huilen, schreeuwen, dansen, zingen en zus bellen... Vanavond manlief op de hoogte brengen, even originele manier bedenken, tips dames?
Gefeliciteerd geniet er maar lekker van.De cb kan je vanmiddag gebruiken als je niet te veel drink en een paar uur niet naar de wc ga
Gefeliciteerd! Originele manier? Ik had de clear blue digitaal ingepakt als cadeautje voor m, niet heel origineel, maar hij schrok wel hahaha. Lekker etentje maken, flesje (alcoholvrije) wijn erbij en cadeautje op zijn bord? speen met i love papa ofzo?