Hoi!! Ik heb 5 en 4 dagen geleden een test gedaan.. deze waren vaag positief. Nu eergister en vandaag eentest gedaan. deze waren negatief!!! Ik snap er niks van! Misschien dat het een vroege miskraam zou kunnen zijn. maar van buikkramp of ongi is niks te bekennen. Iemand dit wel eens meegemaakt? Ik heb getest met kruidvat 2 oor 5 euro. gr. Jill
Kan het nog zijn van de mk? Tenminste als ik je onderschrift lees.. Heb je hierna nog getest om te kijken of het hcg uit je bloed is? Anders zou ik eens een andere test halen
Je posi testen waren een flink aantal dagen voor NOD, ik weet niet hoe het precies werkt, maar ik lees het wel veel vaker. Een vage postitieve test voor NOD en dan rond NOD een negatieve test. Ik denk dat het dan voor NOD al mis is gegaan. Heb je beide testen wel op het zelfde moment van de dag gedaan, liefst met ochtend urine. Want als je de posi test met ochtend urine hebt gedaan, en de dag erna, later op de dag hebt getest nadat je al gedronken hebt, kan dat het verschil ook maken. Maar zolang je niet ongi bent zou ik vanaf NOD om de dag testen.