gisterochtend had ik een positieve zwangerschapstest, vanochtend weer een test gedaan en deze is negatief. ik vraag me nu af ben ik nu zwanger of niet? ik heb begrepen dat een test niet een valse positieve uitslag kan geven, maar waardoor kan ik dan vanochtend een negatieve test hebben? beide testen waren het zelfde. ik hoop op een spoedig antwoord, maak me nu erg druk. maalt maar door me hoofd, zwanger of niet. groetjes silvana
HOi silvan, JE bent ZWANGER, Gefeliciteerd! posititief is positief ook al is de test erna negatief dit kan wel eens gebeuren de test is dan toch niet helemaal goed geweest. Je zou nog een test kunnen doen maar je kan ook bij de huisarts bloedlaten prikken op je zwangerschapshormonen dan weet je het ook! Imke
ik heb daarna nog 4 testen gedaan en allemaal negatief, begrijp niet dat er dan eentje toch echt positief was. volgens mijn huisarts is het dan vroeg misgegaan. mag geen bloed laten prikken de testen zijn volgens mijn huisarts net zo goed. mijn vorige menstruatie bestond uit 4 dagen oud-bloed. normaal 7 dagen heftig. inmiddels is de positieve test alweer 2 weken geleden, als het mis is gegaan wanneer zou ik dan ongi moeten worden?
hoi, het kan nog wel even duren voor je ongesteld wordt, dat weet je nooit precies. Gewoon rustig op wachten. Sterkte! mirjam
dacht dat als het mis was gegaan dat je dan gelijk bloed moest verliezen/ buikpijn zou hebben. toch blijf ik het raar vinden, 2 dagen na eisprong een positieve test. dan zit er niets anders op dan wachten, bedankt voor je antwoord. groetjes silvana