Hallo! Ik ben hier net nieuw, en misschien bestaat dit topic al maar ik vroeg me af wanneer jullie positief testte? Groetjes!
welkom! Ik heb 5 dagen voor nod (dag waarop je eigenlijk ongesteld zou moeten worden) positief getest met de kruidvat 2 voor 5 test. Best vroeg dus
Ik teste positief toen ik al 6wk zwanger was. Dacht dat ik (zoals de maand ervoor) gewoon weer een onregelmatige cyclus had, totdat ik opeens 's nachts mijn bed uit moest om te plassen wat ik normaal nooit had! Tjha dan gaat er opeens een belletje rinkelen..
ik dus vandaag ( zie album) met Clear blue 2 dagen voor NOD met middagurine....ZWANGER! men.....blijft altijd spannend of t goed blijft gaan maar ik kan er niet meer omheen..
alle zwangeren, van harte! Ik teste bij mijn zoontje 6 dagen overtijd en bij de tweede zwangerschap (helaas miskraam) bij 4 dagen overtijd.
Ik dacht iets van 4 dagen voor NOD toen met mijn zoontje, maar op de echo bleek dat ik verder was en maar 1 dag voor NOD had getest..
1 dag overtijd - NEGATIEF 5 dagen overtijd vaag positief Echo klopte wel als een bus en zou dus eigenlijk al een week eerder positief kunnen hebben getest (als ik normaal was) ha ha
Haha nou ik heb dezelfde afwijking als jij hoor Bij mijn vorige 3 zw's allemaal pas posi getest toen ik al minstens een week overtijd was. Nu ben ik 2 dagen overtijd, geen idee of het raak is, maar de testen blijven allemaal nega:x En ik wil het gewoon nùuuuuuuuuu weten!! (tja ik heb dus wel meer afwijkingen, ongeduld is er ook 1 van) Liefs Gwen
Voor de dames die laat posi hebben getest; -met welke test hebben jullie uiteindelijk posi getest? -en was het een ander merk o.i.d. dan waarmee je eerst nega testte? Alvast bedank!! Liefs Gwen
Ik heb 1 dag na NOD getest met Clearblue en die was negatief daarna op de 5e dag na mijn NOD getest met Equate (huismerk van de Wal-Mart) en die was vaag positief. Op dag 7 een digitale van Clearblue en die gaf PREGNANT aan. Ik moet morgen denk ik ongesteld worden en voel me net als vorig jaar toen ik zwanger bleek te zijn. Ik ben ervan overtuigd... Maar ik kan het mis hebben he De tijd zal het uitwijzen en voor mij duurt dat nog even