Lieve allemaal, Ik moet mijn verhaal echt even kwijt hoor. Jaren geleden (in een vorige relatie) is mijn kinderwens ontstaan. Ook al had mijn ex-partner al een zoontje uit een eerdere relatie, bij ons wilde het maar niet vlotten. Na ruim 1,5 jaar toch maar eens naar de gynaecoloog gegaan. Deze kon op zijn beurt eigenlijk geen afwijkingen vinden. Toch is het bij ons destijds niet gelukt. Met alle teleurstellingen van dien uiteraard. Elke maand weer die hoop... Nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat mijn cyclus toen, lang niet zo regelmatig was als 'ie nu is. Dat heeft er natuurlijk ook wel aan bijgedragen. Inmiddels is die relatie over, en hij heeft met zijn nieuwe partner een dochtertje van nu bijna 2 jaar oud. Iets wat mij ook wel wat angstiger heeft gemaakt (zo'n stemmetje in je hoofd wat de hele tijd roept: zie je nou wel!!) Nu heb ik inmiddels een nieuwe partner en zijn we op een punt aangekomen dat we heel graag een kindje willen. 3 maanden geleden gestopt met de pil, meteen een regelmatige cyclus van op de kop af 29 dagen. Althans, tot nu toe dan. Ik ben nu 1 dag overtijd. En ook al weet ik dat het helemaal niks hoeft te betekenen, toch steekt het gevoel van hoop de kop op. We hebben besloten om het nog een paar dagen aan te kijken voordat we gaan testen. Al kan ik me natuurlijk nauwelijks inhouden, ben ik toch zo bang voor weer een nieuwe teleurstelling. Het enige waar ik overigens last van heb, is van ietwat gevoelige borsten. Maar dat heb ik voor mijn menstruatie ook altijd dus dat probeer ik maar te laten voor wat het is. Oh ja en wat hele lichte kramp(jes) in mijn onderbuik... Desondanks probeer ik er maar vanuit te gaan dat het loos alarm is en dat ik deze ronde gewoon wat later ben dan gepland. Waarschijnlijk kunnen jullie helemaal niks met dit verhaal, maar ik moest het gewoon (weliswaar in een notendop) van me af schrijven. Bedankt voor het lezen in elk geval!! Groetjes Linda
Goh wat spannend zeg. Tja de keuze om wel of niet te testen is natuurlijk emotioneel en niet rationeel. Ik bedoel je bent zwanger of je bent het niet het wel of niet testen verandert daar niets aan. Aan de andere kant weet ik dat ik in het begin altijd er teleurgesteld was als de test wit bleef dat kun je wel voorkomen door niet te testen. Sterkte de komende dagen. Ik duim voor je dat het raak os.
Poeh spannend hoor! Snap je twijfel om te testen. Had ik destijds ook, waren een weekend weg maar wilde mijn weekend niet laten verpesten door een negatieve test. Had namelijk ook bloed laten prikken in het ziekenhuis en de progesteron waarde was op het randje. Maar had toch stiekem hoop en eigenlijk ook wel het gevoel zwanger te zijn, zo'n onderbuik gevoel. Heb daar maar van genoten dat weekend. Toen we 's avonds terugkwamen getest en ja hoor, zwanger! Hoop voor jou ook op een positieve test! Ik zou stiekem hoop blijven houden en zondagavond ofzo testen. Ik had toen ook 's avonds getest, maar had al een paar uur niet gedronken omdat we lang in de file hadden gestaan.
Bedankt voor al jullie lieve woorden. We zullen nog even in spanning af moeten wachten... We willen inderdaad zaterdag of zondag gaan testen dus fingers crossed 😁
Spannend voor je meid maar omdat het toen niet lukte samen zegt niet meteen dat er bij jou een probleem is he. Kn heel goed probleem van samen zijn geweest. Zal heel hard duimen op een mooie test van het weekend. Dikke cyber Knuff
Klopt, het kan ook gewoon de combinatie tussen ons 2 zijn geweest. Zelf denk ik eerder dat het aan het stress niveau heeft gelegen. Die relatie was lang niet altijd leuk op z'n zachtst gezegd. Of het de oorzaak is geweest? Geen idee. Maar het heeft er in elk geval niet aan meegeholpen, daar ben ik van overtuigd.
Dan gaan we hard duimen voor je, je nod is toch al geweest vind het knap dat je al getrst heb haha wacht in spanning af
Wat spannend zeg. Ik duim met jullie mee!! P.s. erg knap dat je zo lang kunt wachten, die testen branden mij altijd de la uit
Nou dames, ik kon me toch niet helemaal aan mijn woord houden. Vanochtend toch maar even een test opgepikt. En precies waar ik al bang voor was... Negatief 😝 Dus nu maar wachten tot die duivels de kop op steken. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken.
Aah dat is jammer idd ik las je verhaal en werd al beetje blij voor je dat het raak is gun het je wel erg!! Nou hoop voor je volgende maand
Balen meid, ik had het gehoopt.. Maar zolang er nog geen bloed is??? Hopelijk komt het toch nog goed. Laat je het nog weten?