Test positief, maar snap er niks van?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anna25, May 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Hoi meiden

Misschien weet iemand hier antwoord op:

Bij ons zoontje ben ik dmv clomid zwanger geraakt, had helemaal geen eisprong en menstruatie meer.
    We zitten nu in ronde 4 voor een tweede wondertje, vorige cyclus gestart met ovulatietesten en netjes mn piek gevonden. Daarna helaas ongesteld geworden, dat is nu 2 weken geleden, zou nu op dag 15 zitten.
    Nu had ik vanaf maandag tot vandaag knal positieve ovulatietesten, dus 4 op een rij. Vanmiddag een klein beetje bloedverlies gehad, en voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die was tot mijn verbazing positief!

Snap het dus niet aangezien ik op dag 15 zit, en gewoon ongesteld ben geweest 2 weken geleden....

Mijn cyclussen van de vorige rondes: 32-47-40

Alvast bedankt voor jullie antwoorden, en ik zal een foto toevoegen

Groetjes Anna

2. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Weet je zeker dat het een menstruatie is geweest en geen innestelingsbloeding?

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
  4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Voor mijn gevoel gewoon een menstruatie..
    Alleen vanmiddag een klein beetje bloedverlies gehad

5. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik denk toch innesteling, anders kan het haast niet.
    Normaal is je ei 2 weken na je menstruatie. En daar zit je nu op. Je kunt dus eigenlijk haast nog niet positief testen als dit echt een nieuwe ronde is.

Maar gefeliciteerd trouwens!! :D want positief is positief!
    Vergat het bij mijn eerste reactie helemaal.

6. lucky star

lucky star Actief lid

Aug 27, 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me dat je echt zwanger bent! Wel apart van die bloeding maar innestelingsbloeding kan ook wel veel zijn! Zo positief zal een zwtest niet reageren op een eisprong ,ovu testen slaan vaak ook positief uit bij een zwangerschap!

Misschien ff bloed laten prikken bij de HA?
    Heb geen verstand van de MMM maar als je geen pregnyl krijgt lijkt het me echt zwanger! Zou wel even bellen met een vk/HA/gyn!

Maar denk dat je wel een beetje blij mag zijn hoor! Hopelijk was de bloeding dan niks ergs!

7. lucky star

lucky star Actief lid

Aug 27, 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. Ik zeg ook gefeliciteerd hoor!!

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, die is ook wel ECHT positief he! Pff, wat gek! Ik denk dat je zwanger bent. Want het is geen twijfelstreepje ofzo.
    Hihi! Wat vreemd....

Misschien over 2 dagen nog even een CB test doen? En als die ook positief is... ja, dan ben je gewoon zwanger!

9. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Het kan inderdaad niet van de nieuwe ronde zijn want zit pas op dag 15 volgens mijn berekeningen..
    Ga morgen gelijk mijn gyn bellen, moest een afspraak maken bij 7 weken maar heb nu geen idee hoelang ik ben.
    Als ik van mn vorige eisprong uitga dan zou ik nu 6 weken zijn.

Dat bloed vanmiddag maak ik me wel zorgen over, het was niet veel maar toch.. Bij mijn zoontje heb ik nooit bloedverlies oid gehad..
    Heeft het zin om morgen ochtend weer te testen om te kijken of ie donkerder is?

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Nee het is een duidelijke streep inderdaad haha!
    Ga morgen een cb digital halen, dan weet ik het meteen

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik denk iets van innesteling of een korte cyclus gehad. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

12. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Kan een innesteling zo lang duren? Dacht dat dat maar heel weinig was. Het was voor mijn gevoel echt een gewone menstruatie maar dat kan t niet zijn geweest. Heb het bij mijn zoontje niet gehad namelijk. Voor mijn zoontje een miskraam gehad dus daar ben ik weer bang voor.

Als ik uitga van m'n vorige cyclus zou ik nu 6 weken zijn, is het streepje dan niet te licht?

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Je hebt de vorige cyclus je piek gevonden op welke dagen? En hoelang na de piek werd je 'ongesteld'? Was dat minder als anders of gewoon even veel?

Heb je toevallig voor je NOD van vorige ronde ook nog een zwangerschapstest gedaan en was die negatief?

14. Gefeliciteerd! Morgen een cb digital doen dan weet je hoe lang je ongeveer zwanger bent. Ik vind je test niet licht hoor.

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Positieve ovulatietest op 1 april, en werd ongesteld op 17 april. Voor mijn gevoel was het net zo veel als anders..

Heb op 16 april een test gedaan en die was negatief, geen streepje te bekennen.

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    en was die van 1 april ook echt knal?

Misschien is je ei toen niet gesprongen en eigenlijk pas toen je bloedde....ik bloed sinds mijn zwangerschappen ook wel eens met mijn eisprong, en kan idd op een menstruatie lijken! Met stolseltjes en krampen en alle andere dingen.....maar door een ovu test kwam ik erachter dat ik dus echt gewoon een eisprong had ipv ongesteld.

Dan zou je nu gewoon op je nod zitten! Iets langer zwanger dus, lijkt je test wel te kloppen...... Voor 7 weken zou ik hem iets donkerder verwachten, maar ja niet iedereen maakt evenveel HCG aan.

Doe morgen een cb met indicatie!!! Of vraag een echo aan bij je ha. spannend hoor, maar zeker dat je HCG aan maakt en zwanger bent!

ff donkerder bericht...ik zou wel opletten op pijn in je buik...een vriendin van mij had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en werd gewoon ongesteld op NOD omdat er niets in haar baarmoeder zat maar in haar eileider dus....ze heeft er veel last van gehad toen dat duidelijk werd op de spoed ivm erge buikpijnen.

17. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ben nu wel heel erg benieuwd haha alsof jezelf dat niet bent.
    Maar vind je test wel een knaller hoor!

18. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

May 28, 2012
    1,051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Wauw knaltest! Wat een verrassing dan! :D gefeliciteerd!

19. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

Apr 28, 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Je bent zwanger, joehoe!!!

20. Alexa82

Alexa82 Lid

Sep 11, 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je niet bang maken, maar zo begon mijn bbz.. Werd gewoon ongesteld (met een negatieve test voordat ik ongesteld werd) en na een week een licht positieve test. Na weer een week een knalpositieve test, maar ook soms wat licht bloedverlies. Bleek een bbz, dus houd het goed in de gaten, kijk of je een echo kan krijgen. Hoop voor je dat je zwanger bent!

Share This Page