Hallo iedereen. Ik kijk hier al een tijdje rond, maar nu heb ik toch even mijn stoute schoenen aangetrokken en eindelijk een account aangemaakt. En meteen al een eerste rode oortjes bericht, omdat ik er nergens iets heb over gevonden en er al lang mee zit. Het zit zo: mijn man is (naar mijn mening) wat groter geschapen. Niet zozeer in de dikte, maar in de lengte. Als hij bij me naar binnen komt, raakt hij mijn bmm, wat pijnlijk is (de ene keer al wat meer dan de andere). Glijmiddel hebben we niet nodig (ik ben meer dan vochtig genoeg). Ik heb ook geen ontstekingen of iets dergelijks, dat is allemaal nagekeken. Misschien ben ik gewoon zelf smal binnenin, maar bij vorige vriendjes heb ik deze pijn nooit gehad. We hebben zowat alle truuks geprobeerd (waaronder ik bovenop), maar niets helpt, grotendeels omdat hij het stoten gewoon nodig heeft om uberhaupt te kunnen ejaculeren. Als hij minder diep bij me naar binnen komt lukt het gewoon niet omdat hij dan eigenlijk moet afremmen zeg maar. Herkent iemand zich in dit verhaal?
Hallo Els en welkom hier. Grote penissen. Tsja. Visueel zijn ze misschien meer geliefd, in de pratijk merk ik toch dat er bij bovengemiddelde exemplaren veel meer problemen ontstaan dan bij de 'normale' varianten. Het stoten tegen de baarmoedermond is er daar eentje van. Nu is niet elke vrouw daar even gevoelig, maar het kan toch knap vervelend zijn. Meestal wordt aangeraden van standje te wisselen. Als jij boven gaat zitten bepaal jij het ritme, maar ook de diepte van de penetratie. Maar je heeft het al zelf aan: sommige mannen hebben er inderdaad moeite mee om tot een zaadlozing te komen als ze niet voluit kunnen stoten. Dit zijn meestal mannen die wat meer stimulatie nodig hebben. Een truukje dat nogal wel eens wil helpen in zo'n geval, is je slipje aanhouden. Het klinkt heel vreemd, maar het helpt wel. De randjes van je slipje zorgen immers voor extra wrijving langs de basis van de penis en in de meeste gevallen is dit voldoende om alsnog een zaadlozing te kunnen krijgen zonder al te diepe penetratie. Succes, en wie weet volgen er nog wat tips!
Heb ooit eens een one night stand gehad met zo iemand. Het is zoals Coach hier boven schrijft: heel opwindend om te zien, maar ik vond het toen uiteindelijk heel erg pijnlijk! Sindsdien geen wilde fantasieën meer voor mij