@ Antares, ja mijn test 1 april was echt knal. Heb vanmorgen bloed laten prikken, krijg als t goed is vanmiddag een telefoontje met de uitslag. En hopelijk kan ik snel voor een echo! Gaat een bbz niet gepaard met buikpijn? Want dat heb ik niet namelijk.. Net wel weer een klein beetje donkere afscheiding.. Net een cb digitaal gedaan en een kruidvat 2v5 Bekijk bijlage 392200
Die laatste kan ik niet zien. Maar spannend zeg! Nog ff voor de zekerheid wachten met feliciteren dus maar!
Oh ik zie hem nu wel! Wow, jeetje, die is ook gewoon positief. Denk dan toch maar gefeliciteeeerd hoor!
Ja voor mijn gevoel knalt de kruidvat wel, zeker omdat ik veel dingen hoorde over dat ze niet meer zo knallen als jaren geleden. Durf toch wel een beetje blij te zijn denk ik
Dank je! Net gebeld door het ziekenhuis, hcg was goed! Volgende week een echo, moet het bloedverlies in de gaten houden, maar heb alleen vandaag een beetje donkere afscheiding gehad, lijkt op oud bloed. Enige wat ik niet kan verklaren is mijn 'menstruatie' 2 weken geleden maar we wachten gewoon de echo af!
Gefeliciteerd! Ik heb ook van week 5-7 bloedverlies gehad. Bruinig en roze afwisselend. Dus het kan er bij horen. Hoe lang was je 'menstruatie' dan? en was het verloop net zoals anders?
Ja probeer me niet zoveel zorgen te maken. Alleen ivm een eerdere miskraam ben je er toch bang voor.. Maar het ziet er allemaal goed uit dus ben wel gerustgesteld Menstruatie was een dag of 4, niet veel anders dan normaal. Enige verschil was dat ik de dag ervoor wat bruinig bloed had en op t eind ook weer wat bruinig. En nu dus vandaag wat donkere afscheiding dus daar maak ik me niet zo veel zorgen over
zolang je geen krampen hebt, of heel veel bloedverlies met stolsels, gewoon positief blijven, nog even en dan heb je de echo! ik duim voor je die cb digi is in iedergeval duidelijk : ZWANGER
Lijk af en toe wel wat te voelen maar kan t geen kramp of pijn noemen, en geen stolsels oid dus denk dat het wel goed zit.. Af en toe wat bruinig vanmiddag maar heel minimaal Ja de testen zijn duidelijk gelukkig!! Nog even wachten tot woensdag, ergggg moeilijk haha!
Ik heb bij m'n bbz ook geen buikpijn gehad, maar voor nu toch genieten! Houd gewoon in de gaten of je buikpijn krijgt, en bel dan meteen de verloskundige oid met je verhaal. Duim voor je!
Oke ja ik wacht woensdag gewoon af, maar de gyn zei vanmorgen ook dat ze zich geen zorgen maakte, en het hcg prikken zag er ook goed uit dus probeer me niet te druk te maken. Had je veel bloedverlies?