Hoi, Aangezien de meeste al zwanger zijn in deze topic, stel ik hier deze vraag. Wie van jullie kreeg pas laat, (na 10 dgn) een positieve zwangerschapstest of bloedtest? Ik kan namelijk wel een aantal positieve reacties gebruiken, ben nu 13 dagen over tijd en nog niks gebeurd hier. Vandaag hebben ze een hcg bloedtest gedaan, waarvan ik vrijdag of maandag de uitslag van krijg. Ik heb een cyclus van 32 dgn en rond de 18de dag een positieve ovulatietest gehad. Ik lees ook het een en ander over, weinig hcg aanmaak en late innesteling. Was dit bij jullie ook de reden van het laat positief testen? Ik hoop natuurlijk op veel positieve reacties , Alvast bedankt Greetz Muppet
tsja meis, spannend.. T blijft gissen natuurlijk.. Ik had een onregelmatige cyclus (tussen de 65 en 32 dgn) en teste uiteindelijk dag 55 posi terwijl dag 48 nog negatief was.. Omdat manlief 2 weken in zh gelegen heeft weet ik dat het ook een late innesteling is geweest. Dus alles kan..Helaas voor jou nu toch even de bloedtest afwachten..Duim mee voor je!
Toen mijn moeder zwanger was teste ze na een maand nog niet positief en ook niet met meerdere bloedtesten. Ze hebben toen een kijkoperatie gedaan omdat ze dachten dat het een blinde darm ontsteking was omdat ze klachten had die daar om leken en daar bleek uit dat ze al bijna drie maanden zwanger was! Dus misschien dat er nog hoop is
Mijn cyclus is altijd heel onregelmatig en lang geweest. Voor ik zwanger werd van onze dochter leek mijn cyclus zich een beetje 'normaler' te gaan gedragen Van 100 dagen naar 65 en toen naar 55, 45, 40 ...nou ja, toen zwanger dus. Na de bevalling duurde het exact 11 weken eer ik weer ging menstrueren. Toen een cyclus van 33 dagen en daarna 1 van 31 dagen. Ik dacht eigenlijk dat mijn lichaam zich had gerest en ik eindelijk een normale cyclus ging krijgen. Onze eerste ronde was de cyclus van 31 dagen. Ik ging dus maar uit van een cyclus van 31 dagen, maar ben wel ovulatie testen gaan gebruiken om mijn ei te spotten. Ik had een positieve ovu-test op donderdag 21 juli. Dan zou mijn NOD 7 augustus zijn, als ik uitging van een cyclus van 31 dagen (en lf van 16/17 dagen). Voelde ook eisprong-achtige klachten en dacht echt dat mijn ei was gesprongen. Maar op 7 augustus geen bloed. Wel weer eisprongachtige klachten die dag. Ik heb me suf getest in de dagen daarna, maar allemaal omo-wit en ook geen druppeltje bloed te bekennen. Dacht al weer aan een ellenlange cyclus Maarrrrrr.....op 17 agustus testte ik heeeeeeel licht positief en de dagen erna werden ze steeds donkerder. Zwanger dus! En na echo bij verloskundige bleek conceptie datum 7 augustus te zijn Achteraf redeneer ik als volgt: Op de dag van mijn positive ovu-test (smiley, dus geen misverstand) kreeg ik de uitslag van een mammografie (niets aan de hand gelukkig) en ik denk dat de stress ervoor heeft gezorgd dat het eitje toen niet is gesprongen, Maar alsnog op 7 augustus. Al voor ik de echo kreeg dacht ik al dat 7 augustus mijn ei zou moeten zijn gesprongen door de klachten die ik toen had, en de echo bevestigde mijn vermoeden. Morgen weer voor een echo, ik hoop dat alles goed is! Maar zo zie je maar...dat dingen soms niet zijn wat ze lijken
Ik teste 5 dagen na NOD pas positief. Heeeeeel licht! Ik had een late innesteling. Maar bij mijn moeder bleven alle testen wit tot ze 3 maanden zwanger was. Zelfs bloedtesten uit het zh gaven niets aan toen... Nu hebben we het wel over 26 jaar geleden, maar het komt dus wel eens voor! Ik hoop voor je dat het raak is! Liefs,
Spannend voor je! Ik had zelf een onregelmatige cyclus (tussen 28 en 35 dagen) toen ik een test deed zat ik op dag 33 van me cyclus..Achteraf gezien was ik 5 dagen overtijd ( dus die maand was me cyclus ineens weer 28 dagen) Dus alles kan hoor.. Een vriendin van me heeft met 2 weken overtijd pas positief getest.
hey meid, bij mijn oudste heb ik nooit een pos test gehad. De dokter bleef ook nog eens volhouden dat ik niet zwanger was,terwijl ik vlindergekriebel voelde,ben daarna op eigen houtje naar echoburo gegaan en wat bleek,mevrouw gefeliciteerd u bent al bijna 14 weken zwanger,dus ik was daarna naar ha terug gegaan met wat u bent niet zwanger!ben al ruim 13 weken,dat was in 1999. Bij Mika was ik 3 weken overtijd toen hij positief aansloeg. Bij de mk die ik verleden jaar en dit jaar heb gekregen,was het ook later positief. Alleen bij mijn meisje die ik nu draagt gaf hij heel snel positief aan. Dus hier heel vaak laat,1 keer niet en bij deze wel snel,ligt aan hoeveelheid hcg die het vruchtje aanmaakt. Suc6 meid,ik duim voor je dat je mooie pos test hebt.
Ik was altijd regelmatig, en had ook pas later (meer dan een week) en na 2 eerdere testen een positieve test! Terwijl ik dat dacht het door de stress kwam dat ik te laat zou menstrueren...maar ik had toen na 1 dag en de 5e dag ofzo een test gedaan, niets, een week of 8 dagen later wel positief! Dus, geen bloed = moed ! suc6
Mijn cyclus was tussen de 28 en 32 dagen. De 32e dag getest en omowit... Toen duurde het nog 5 dagen voor ik een (licht) positieve test in de handen had! Dus er is zeker hoop!
Hey iedereen, Ik kom zojuist terug van mijn werk. Ik dacht, snel even eten en kijken of er nog iemand gereageerd heeft op m'n vraag. Wat leuk om reacties te krijgen en nog leuker om jullie verhalen te lezen . Ik ben er echt super blij mee , kon er ook niet zo snel iets over vinden op deze site. Ik ben er zelf vrij relaxed onder ( heb natuurlijk ook mijn up's en downs), maar probeer wel zo nuchter mogelijk te blijven. Nu nog even letterlijk en figuurlijk, haha . Ben natuurlijk wel heel erg benieuwd naar de bloeduitslag. Ik hoop dat ie morgen binnen. En ja.... natuurlijk laat ik jullie weten wat het resultaat is . Greetz muppet
Hey Bincamv2, Wat appart, dat je bij je eerste nooit positief getest hebt. Ik vind het wel erg gaaf dat je gewoon naar het echoburo bent gestapt. Gaan met die banaan ( of ik bedoel uh.. baby ) Zo zie je maar, je hoeft er niet vanuit te gaan dat wat de wetenschap ontwikkeld altijd de juiste uitslag geeft!! Veel plezier met je zwangerschap Groetjes Muppet
Veel positieve verhalen. Ik ga zelf van een cyclus van 29 dgn uit, en heb op mijn nod negatief getest. Ik had ook gelijk het idee, oke het is niet raak op naar de volgende ronde. Alleen zijn we nu weer een week verder en nog steeds geen ongie. Ik voel ook helemaal niets. Niet alsof ik ongie moet worden, maar ook niet of ik zwanger ben. Ik heb dus ook geen nieuwe test meer gedaan. Hadden jullie wel iets van symptomen omdat jullie toch weer opnieuw zijn gaan testen? Ben benieuwd, dan is er miss nog een kansje
Ik had geen symptomen en omdat de 1e test omowit was, dacht ik ook op naar de nieuwe ronde. Had zelfs al nieuwe tampons gekocht voor die maand... Maar dat bleek niet nodig...... Na 5 dagen toch opnieuw getest en toch zwanger, we konden het niet geloven want we dachten echt dat het niet raak zou zijn. Dus het kan zomaar, ik hoop het voor je!
Na het lezen van dit onderwerp had ik goede hoop, ook had ik afgelopen nacht gedroomd van een positieve test, dus ik had de computer afgesloten en besloot gelijk nog een testje te doen. Niets te zien. Nog geen uur later werd ik ongesteld Nu echt op naar de volgende ronde.
Hey, Ook ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. heb ook naar de huisarts gebeld voor de bloeduitslag hcg en die was 0.01 waarde. Ik vind het wel fijn om de uitslag van de hcg test te weten ondanks dat het negatief was. Deze kan ik dan overdragen aan het zh. De ferteliteitsarts heeft aangegeven dat wanneer er problemen zijn de oorzaak ligt voor de eisprong en daarna wordt je binnen 14 dagen ongi of zwanger. Bij mezelf heb ik het idee dat het probleem aan het verloop na de eisprong ligt, maar dat zou volgens hem niet kunnen??? Over een aantal weken krijg ik een pos (voorbereiding op de operatie, bloeddruk meten etc) en de maand later waarschijnlijk de verwachtte kijkoperatie. Nogmaals super bedankt voor jullie reacties Greetzz