Test positief........ na 10 minuten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fem, Jun 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

In november 2007 ben ik mama geworden van een prachtige dochter. Sinds de bevalling heb ik mijn cyclus aangekeken die tot op heden heel netjes was, tussen de 28 en 34 dagen. Ondertussen ben ik op dag 35 aanbeland en nog geen tekens van de :evil: :evil: :evil:.

Dus, ik tussen de middag een zwangerschapstest gedaan van het Kruidvat. In eerste instantie was het tweede vlak witter als wit. Maar nu zie ik een heeeeeeeeel licht streepje staan :(. Is het zo dat deze streep altijd komt (zo stom dat ik dit niet meet weet van vorig jaar) na een paar minuten? Heeft iemand deze streep ook gehad en was wel of niet zwanger? Het is nu al ruim 2 uur geleden en het streepje wordt steeds duidelijk.... (kan er helaas geen goede foto van nemen)

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs,

Fem

2. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Bij mijn zwangerschap heb ik als eerste een test gedaan van matcare. Een dag voor mijn NOD. Ik weet nog wel dat het streepje ook niet binnen een paar minuten kwam, maar wel binnen een half uur. En je moet een matcare-test aflezen binnen een half uur. Ik zou zeggen, morgenochtend nog eens testen en kijken wat er dan gebeurd!

succes met afwachten!

Liefs, Roses

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel meis!

*hug*

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar misschien..

Ik heb vorige week een test gedaan, omdat ik wilde weten of de mijne al negatief was(heb een ma gehad) in eerste instantie was hij negatief, maar na 10 min stond er toch een licht streepje. Normaal word er gezegd niet meer na 10 min aflezen, maar de vk zei dat ik er van uit kon gaan dat ik dan BIJNA hcg vrij was, dus bij jou zou ik zeggen dat je nog heel weinig hcg hebt, maar misschien toch wel echt zwanger bent...

Maar dat is maar een gok naar aanleiding van mijnv verhaal natuurlijk...

Misshcien morgen nog een keer testen met ochtendurine of anders over 2 dagen?

Succes, hoop dat je heel snel een duidelijke positeive test hebt!

5. misschien is het een ingedroogd lijntje? heb ik ook al een paar keer gehad. en ook vrij snel dat ze er stonden...

6. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Sterretje, bedankt voor je antwoord en tevens sterkte met het verlies van jullie ukje...

Ik ga sowieso morgenochtend weer testen, vorig jaar ging het ook al zo vreemd bij mij, we zullen zien......... bedankt voor je reactie!

7. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja! Dat vraag ik me nu dus ook af... hahahahaha :) :)

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Welke soort test heb je gebruikt?

9. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Kruidvat test...........

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    is wel redelijk gevoelig.. spannend hoor! Kan je niet echt helpen want bij mij spatte het er vorig jaar vanaf... geen twijfel over mogelijk. Ben benieuwd... meeste testen mag je na 10 minuten niet meer aflezen.. maar als het binnen die 10 min geweest is ....

11. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ga nog geen nieuwe uitzet aanschaffen (hahahahaha), maar wacht gewoon morgenochtend effe af meis ;).

Je hoort het wel (uiteraard :) :) :) ).

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    een test mag je na 10 minuten niet meer aflezen zou betekenen dat het een indroog lijntje is meestal staat op de test zelf wel na hoeveel minuten je niet meer mag aflezen bij de ene is dat 5 minuten bij de andere 10 minuten

wens je veel sucses met veder testen als je dat eventueel doet over paar dagen

13. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Ligt er inderdaad aan welke test je hebt, en bij matcare is het 30 minuten ;)

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Heb nog nooit een indrooglijntje gezien op mijn testen ... ook niet na uren wachten. :)
    Spannend!
    Ik zit morgen achter de pc iig. ;)

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    spannend maak je het meis. Ik ben morgenochtend ook present :)

16. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hahahaha, ik ben ook present :) :) :)

hahahahaha, ik heb ook nog nooit een indrooglijntje gezien (ook niet met die 30 testen van vorig jaar :p).

We zullen zien of no. 2 zich aankondigt ;)

Bedankt voor alle reacties meiden :).

17. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Indrooglijntje hier ook nog nooit gehad, en ik heb toch al heeeeeeeeeeeel wat testen gedaan :)
    Kon die streepjes er af en toe wel opkijken hahaha

18. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Welke Kruidvat test?
    Ikzelf heb vorige week degene met pipet gebruikt. Ik verwachtte eigenlijk niet dat ik positief zou testen en direct na het verschijnen van de controlestreep kwam er ook niks bij de teststreep te staan. Dus ik ging even mijn gezicht opfrissen en toen ik even later weer keek, maximaal 5 minuten later, was er ineens wel een duidelijke teststreep.
    Hoe licht is dat streepje? En is hij wel gekleurd of wit/grijs? Een indroogstreepje is vaak niet gekleurd en echt bijna niet zichtbaar, alleen als je hem kantelt in het licht.

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    :) ;)

20. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik was weleens in staat om ze erop te priegelen ;)

Share This Page