oja, das ook een goeie. als je hoort over indrooglijntjes zeggen ze dat z\e geen kleur hebben. Hier ook nog nooit een indrooglijntje gehad.
@Sassie: Nee, het is echt een blauw / grijs lijntje, het is heeeeeeeeel dun, maar wel zichtbaar met het blote oog....... Ik heb gewoon de test van het eigen merk gekocht....... Het is iig geen wit lijntje....... Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
Jahahahaha en (bij wijze van0 aan de hele wereld vragen: Zie jij ook een streep? Ja he, ja he, ja he? Spannend morgen.......
ik heb bij al mijn testen indrooglijntjes gehad super licht roze en was nooit zwanger op die testen moet zeggen dat ik die testen van matcare had koop die nooit meer gaven amper positief terwijl ik toe wel duidelijk zwanger was ben nu voor de 3de keer zwanger toen ik dus vaak niet zwanger was altijd indroog lijntjes gehad en heb bij de 2de zwangerschap maar gelijk een cb test gekocht met zwanger of niet zwanger dan weet je het gelijk zeker ik zou het ook nooit meer kiezen voor een lijntjes test maar das mijn mening na wat rot ervaring
He typisch Bengeltje, ik heb het echt nog nooit gehad (daarom vraag ik het ook he ), ook vorig jaar niet, toen had ik ook een dunne lijn (zie album) en was ik megazwanger....... Maargoed, zo zie je maar wat een betrouwbaarheid die testen (not), maarja......
ja daarom koop nooit geen matcare testen stomme dingen koop gewoon de cb met zwanger of niet zwanger kosten dan wel 3 voor 20 euro maar dan weet je het gelijk
hmm ik heb ook altijd met matcare getest en nooit een indrooglijn kunnen ontdeken ... zelfs niet met lenzen in. En toen de 2de lijn er eindelijk stond was ik zwanger. Weet niet meer welk merk vals posi aangaf.
fem als we je zwanger konden praten hadden we dat allang voor iedereen willen doen was het maar zo makkelijk whgahahahaha nee maar ik had dat dus wel koop anders cb zou ik zeggen
Ik heb altijd Kruidvat testen gebruikt, ik kan me nog herinneren dat ik vorig jaar idd die digitale test kocht, gaf aan 'niet zwanger', terwijl ik het wel was (das nog veel gekker, maargoed, bij mij gaat niks normaal geloof ik)
wacht s, dat was volgens mij niet matcare idd maar een ander merk. Whaha, volgens mij heb ik ook met matcare getest. Zijn da die van deze site die je kan bestellen? Zoja, dan zijn die hartstikke prima.