Hey Fem! Ik ken je nog van vorige keer, bij het nod forum, toen zat je zo lang in onzekerheid met wel of niet zwanger! Ben ook heel benieuwd hoor...laat je snel iets weten?! Liefs Syl(die ook graag een tweede wil maar nog geen ongi heeft gehad, al ben ik nu wel aan et afbouwen met de bv)
Hey Fem en alle andere meiden, ik ben ook wel heeeeel benieuwd wat hier nu uiteindelijk uit gaat komen, ik zit nl in hetzelfde schuitje! Moest vorige week (28 mei) ongesteld worden en ben het nog steeds niet.........en ben altijd heel regelmatig (27 dagen) test gedaan: 1e was neg 2e test was in 1e instantie ook neg, toen ik 's avonds nog eens keer zag ik ineens een heeeeeeeeel heeeeeeel licht 2e streepje. Ik heb gestest met matcare (die had ik nog liggen van vorig jaar maar houdbaarheidsdatum was 12-2008) Ik weet dus niet of dat streepje er binnen 10 min stond of nog veel later in ieder geval niet binnen 3 min! We hebben altijd een condoom gebruikt op 1 keer na (stom stom weet ik) dus een zwangerschap is eigenlijk niet gepland, natuurlijk wel welkom als het zo zou zijn. wacht in spanning af Fem: zijn jullie er bewust voor gegaan?
Hey citroentje zelf heb ik ook al tig keer matcare getest en nooit een tweede sreepje gezien. Een voorzichtige gefeliciteerd alvast.
Hey meiden, Hier gisteren getest, 1 kreeg ik dus het vage lijntje, 2e negatief... broekloeren is dus begonnen hier...... Maar dus nog niks Syl, watgrappig dat je elkaar dan zo weer tegenkomt he... Gaat het met afbouwen? Ik had gelijk een hele mooie regelmatige cyclus en nu dus overtijd... zo vreemd.... Nou Citroentje, wij dus hetzelfde als bij jou, niet gepland, maar wel welkom (alleen wat eerder als gewenst, ben ik eerlijk in).... Wanneer ga jij weer testen Citroentje? xxx
ik heb mezelf voorgenomen deze week even niets te doen als wachten en idd broekeloeren anders wil ik maandag weer een test doen. En jij? Hier ook wat eerder als gewenst hoor wilde wachten tot Tim een jaar zou zijn en dan weer proberen....
Nou, wij wilden er pas veel later 'aan' , maar zoals ik al zei, als het zo is, hebben we er vrede mee.... . Het broekloeren is hier ook in volle gang, heb wel krampen, dus wie weet.......? Ik denk dat ik zaterdag een test ga doen als ik nog steeds niet ongi ben..... Zag net dat Sharon en Tim bijna precies een maand scheelden, Is Tim van 13 december? Sharon is op 12 november geboren ....
ik heb ook krampen maar dat had ik bij de zw van Tim in het begin ook, elke keer als ik naar de wc ging zat ik in spanning of het allemaal wel goed zou gaan. Tim is idd van 13 december haha scheelt dus een maand en een dag. Hij was 3 weken te vroeg maar alles was goed..... Hoe lang ben jij nu overtijd? Ik vandaag inmiddels een week en een dag......terwijl ik dit tik denk ik jeetje wat gaat dat snel zeg, straks ben je ineens 8 weken zwanger ofzo bij Tim wist ik het bij 4 weken al en ik vond die andere weken zoooo lang duren....... Enne Sylvia: knap hoor dat je nog steeds bv geeft!
Hoi hoi! Het blijft spannend hier voor Fem en Citroentje! Ben echt heel benieuwd hoor, zal voor jullie duimen! @Fem: Het afbouwen gaat eigenlijk heel goed nu. In het begin niet hoor, heeft echt een tijd geduurd. heb ook langere tijd eerst alleen maar 1 bv vervangen door fv. Nu drinkt ze dus wel goed uit een fles. Ik heb toch wel een idee dat ze meer last heft van krampen na bv, al let ik wel op wat ik eet. Wel fijn dat je je mentruatie zo snel en goed terug hebt gekregen, nu wel raar dan als je dan overtijd bent...en dan die 1e vage test...ik vind het wel erg spannend hoor! Ik hoop dat ik snel mn ongi heb. Citroentje: dank je, al gaat het me heel makkelijk af allemaal. Vanaf het begin ging het al meteen super goed, ondanks dat ik door ernstige hoofdpijn door de ruggeprik steeds weer in ziekenhuis lag en niks kon, alleen maar liggen..(dit waren de eerste 2/3 weken) Liefs Syl
Hey meiden, Ja, 4 weken na de bevalling werd ik netjes ongesteld, tot op heden is mijn cyclus (zeg ik uit mijn hoofd) 28-34-34-28 (ofzoiets), ik was uitgegaan van 30 dagen bij deze cyclus, maar ben ondertussenop dag 37 beland... ik maak me nog niet druk, ik merk het wel.... Ik merk wel dat ik er nu redelijke relaxed onder ben, vorig jaar was ik er 24/7 mee bezig en nu.... zie ik het allemaal wel.... Ik kan me herinneren dat ik ook heel erg krampen had vorig jaar, wat stom he dat je dat zo snel vergeet... Fijn dat het zo goed gaat het afbouwen Sylvia, wel vervelend van de krampjes, dat kan misschien ook van de (eventuele?) bijvoeding zijn...? Sharon is een dag 'te vroeg' geboren, dus netjes op tijd . Soms heb ik het idee alsof ik gisteren bevallen ben, terwijl het toch echt alweer bijna 7 maanden geleden was... het staa er toch wel ingegrift bij mij... . Nou meiden, we gaan maar wachten he....
Hallo meiden! Leef erg met jullie mee hoor! Hier is het momenteel ook even spannend. Had (eer)gister ongesteld moeten worden (pilstrip) en er is nog niks te bekennen. Nu heb ik deze maand tot 2 keer toe flink buikgriep gehad, dus jullie begrijpen...... Nog geen test gebruikt. Als ik dit weekend niet ongi word dat gaan we een testje wagen.
Ik mag van mezelf maandag pas weer testen wil niet weer zo'n onduidelijk resultaat.......en ik ga ook maandag pas testen halen anders doe ik ze gegarandeerd eerder!haha
Hallo dames, Ook ik zit in hetzelfde schuitje als jullie, alleen is mijn dochtertje pas 3 maanden uit, alles behalve gepland dus, had verwacht maandag ongesteld te worden, en het is nu vrijdag en nog steeds niets, test gisteren was negatief met de CB digi, maar toen ik het staafje eruit haalde zag ik wel een heel licht blauw tweede lijntje. Vanwege de afbouwende borstvoeding was ik niet aan de pil, en ook een keer onveilig gedaan, dus.... Het kan bij mij ook heel goed onregelmatigheid zijn, want het is pas de tweede ongesteldheid na mijn zwangerschap. Alhoewel ik voor mijn zwangerschap zo regelmatig als een klokje was, standaard 27 dagen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben Liefs Amsy PS: als het zo is dan is de kleine meer dan welkom hoor!
Nou Amsy, sluit je aan bij de club dan . Volgens mij is het zo bij de digitale test (herinner ik me van vorig jaar) dat je op het teststaafje altijd twee lijnen krijgt hoor bij testen, datje echt uit moet gaan van het testvenster... , maarja, ik weet het niet zeker , hahahahaha Ik ga morgen de digitale test doen... ben benieuwd....
hoi dames, ik had hetzelfde hier... meteen 28 dagen na de bevalling ongesteld.. en daarna nog 3x mooi regelmatig... en toen.... gingen er 90! dagen zonder ongi voorbij.... paar keer getest, toen de dokter dan toch maar eens gebeld en ja hoor dag erna ongesteld... Kon wel een jaar duren zei ze, voordat er weer een mooie regelmatige cyclus zou zijn Nu is er nog geen echte regelmaat maar al wel korter dan 90 dagen