Test positief........ na 10 minuten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Amsy welkom dan maar haha

Vreemd geval een vrouwenlichaam als je dat zo leest zeg!
    Ben benieuwd hoe het verder hier zal gaan

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    meiden,

hier ook nog geen nieuws.

Ga zo toch maar even richting apotheek om een testje te halen.

Kan ik ook s avonds testen denken jullie?

Ben nog wel een beetje huiverig omdat manlief er nog niet heel erg enthousiast over is.

Ach. het komt allemaal wel goed.

Idd citroentje. De 2e januarimama in het zelfde schuitje. :)

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ben er ook klaar mee

Ik rij nu naar de apotheek.

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend Lizab!
    Ben je al terug van de apotheek, denk het nog niet nu, want je ben 10 minuutjes geleden pas weggegaan...

Laat je even weten wat de uitslag is? NIet te veel drinken van tevoren..en niet te snel naar wc gaan na je laatste plas zeg maar..
    ben benieuwd hoor meis!

Liefs

Syl

Oja, Fem: jij gaat morgen dus testen.....spannnnend!

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ben ik weer,

Test was negatief.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat dat nog niet zoveel zegt, want dat was vorige keer ook zo, en uiteindelijk was de test toen ook pas na een week positief.

Heb er in ieder geval meteen 2 opgehaald, dus we testen over 3 dagen weer. (mocht er dan nog geen ongi te bekennen zijn.)

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    oh Liza, daar word je zo onzeker van he?.......

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Jammer en balen dat de test negatief was...zo weet je nog niks...hoop dat je snel van je onzekerheid af bent! Ben benieuwd of je ongi wordt of misschien tich wel zwanger bent..

Liefs

Syl

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Deze zijn alleen online te verkrijgen.

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    He, spannend hier al die mama's aan het wachten ;), hahahahaha.

Ik heb digitale test gedaan vanavond, die was negatief. Ik nu maandag weer testen.......

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hey Fem, voor jouw ook al zo onzeker weer dan...jeetje krijgt er dan niemand meer duidelijkheid.....

Ik heb wel gehoord dat de digi testen meer hcg nodig hebben om positief te zijn...weet niet wat er van waar is hoor heb ze zelf nog nooit gebruikt.

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hey meiden, we konden alle 2 niet wachten tot maandag dus heb net getest en....................................negatief!

Ik ga het maar houden op ontzwangeren, denk dat ik maandag de huisarts even bel of ik met de pil zou kunnen beginnen zodat ik na die strip ongesteld word.......(denk ik)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik heb vanmorgen ook negatief getest...... dus laat ongi nu maar komen.... ik was helemaal happy omdat mijn cyclus op gang (leek) te komen (28-34-34-28) en nu dus op dag 39 zit, vorig jaa kwam ik er op dag 65 achter dat ik zwanger was, bah bah, baal hier wel van, die onduidelijkheid, dan wil ik of een positieve test óf ongesteld worden....

Wij hebben sowieso besloten om, als ik de duivels op bezoek krijg, weer te starten met de pil, die onzekerheid is killing me en we willen het liefste even wachten met no. 2, we genieten nu zo en ik ben bang als er nog een kindje komt dat ik niet voor 100% van beiden tegerlijkertijd kan genieten (wat allemaal heel stom klinkt, zeker voor meiden die zwanger willen worden bij wie het niet lukt en ik bedoel het ook echt niet lullig of ondankbaar etc etc etc).

Ik waht het wederom weer af en heb me voorgenomen mijn laatste test te bewaren voor volgende week als ik nog geen ongi bespeurd heb.... :)

En ach, wie weet sla ik wel een cyclus over...? Geen idee....

Liefs van mij

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou dat heb ik dus ook een beetje, ALS (omdat het niet zomaar bij iedereen komt 'aanwaaien') je de keus hebt nog even niet. Geniet nog zo van alles wat ik met Tim meemaak, alles is nieuw enz.

Fem: balen zeg weer neg, vervelend he die onzekerheid? Hier ook hoor OF ongesteld OF een pos test maar dit........ :(

Ik ga zeker niet meer testen, heb er vanmorgen wel 2 gehaald maar die bewaar ik tot ik hem echt weer nodig heb, ben er nu eigenlijk wel zeker van dat het nog ontzwangeren is, bij Tim had ik nl al snel een duidelijk pos test in handen.

Ik blijf jullie wel even volgen hoor!

Liefs en succes!

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hey Fem was benieuwd hoe het met je was?

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meis,

Ik zit nog steeds op de wachtbank hoor, jij ook? Ik heb zaterdagmorgen negatief getest en wacht nu zeker tot vrijdag eer ik weer ga testen, anders maak ik mezelf ook alleen maar gek ;). En wie weet wordt ik toch ongi, hahahahaha

Knap hoor dat je zo lang kunt wachten, ik moet er gewoon niet teveel aan denken, anders gedraag ik me weer als een dwaas die in staat is om 10 testen per dag te doen ;). Haha.

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hier ook nog steeds aan het wachten...snap m'n eigen lijf niet eens meer!

Kan vandaag niet naar de ha, morgen is ze er niet dus kan pas woensdag eens even vragen wat zij ervan denkt.....

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, ik ben wel benieuwd wat je HA gaat zeggen als je gaat.....

Ik ben nog steeds aan het gluren, durf niet eens een test te doen omdat ik bang ben dat het dadelijk weer vaagis ofzo, dan wacht ik liever nog even..... :)

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    volgens mij kan je beter ook maar niet testen
    kijk maar in mijn album daar wordt je toch ziek van of niet

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Twigger,

Wat gek, ik zie duidelijk een streepje (nouja, duidelijk? Ik zie een streep, laat ik het daar op houden :), wat vreemd, zeker gezien je banner, of klopt die niet?

Geef de moed niet op, ik had vorig jaar een positieve test op 12 februari (zie album) daarna alleen maar negatief terwijl ik megazwanger was (zie resultaat aan mijn banner ;)), uiteindelijk ben ik exact 9 maanden na de testdatum (op 12-11 dus) bevallen, terwijl ik dus eigenlijk helemaal geen positieve test kon hebben :confused:, zo zie je maar, het kan zo vreemd lopen.....

Succes met zwanger worden meid!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hihi wat een vreemd verhaal Fem.......nou wie weet wat er bij jouw dan nog uit gaat komen..?

Twigger, ik zie ook streepjes hoor, of bedoel je dat ze alle 4 indroogstreepjes hebben?

Nou ik hoop dus dat ik idd niet zwanger ben want daar ga ik nu vanuit (en gedraag ik me naar....hihi net bij de buren voetbal gekeken)
    Ik had dus met Tim wel duidelijke testen, de 1e was op NOD en was heel licht positief de 2e was 2 dagen later en ook nog licht de 3e was een week later en was VET pos maar er was bij de eerste 2 ook geen twijfel over pos of neg omdat de streep er wel binnen 3 min stond........dus daarom ga ik er nu vanuit dat ik niet zwanger ben.
    Toch blijf ik me onzeker voelen......bah

Deel Deze Pagina