hey meiden die banner komt omdat ik de 31e 3 dagen voor mn nod een lichte bloeding heb gehad maar veel minder dan mn normale ongi en dus ook 3 dagen eerder de dokter denkt dat t een innesteling is geweest vandaar mn banner en ja ik krijg wel steeds 2 strepen op mn testen alleen is het zo raar dat ze geen kleur hebben dus ik weet nog niet waar ik aan toe ben snappie
staan de strepen er wel binnen een minuut of 3? een streep is een streep, kleur of dikte maakt niks uit!
Mee eens, streep is streep hoor meid! En als je de dag weet van de (eventuele) innesteling zou ik ca. 2 weken na de bloeding nogmaals proberen te testen hoor. Ik weet nog dat ik 27 februari (vorig jaar) een bloeding had (nouja, heeeeeeeeeel ieniemienie hoor), op 7 maart testte ik positief (na bezoek aan de vk ). Mijn cyclus tot op heden (vanaf de bevalling) is; 28-34-34-28 en nu zit ik dus op dag 42...... vreemd he...... Ik ben ook onzeker hoor Citroentje, dat komt omdat (denk ik) we gewoonweg geen duidelijkheid hebben.... ik vind het ook allemaal zo vreemd, mijn buik gaat ineens opzetten (heb geen last van darmen) en voelt hard aan, dat kan ik me nog wel herinneren van mijn zwangerschap van Sharon (zo stom dat je dat vergeet he) en ik heb last van mijn borsten.... dat had ik bij Sharon ook al. Maarja, dat kan ook weer wijzen op een aankomende ongi...... He, bah... whahahahaha P.s. genoten van de wedstrijd gisteren? Ik wel, heb ook nog aan de rosé gezeten ahum....
hihi hier aan de schrobbeler (tilburgs kruidendrankje met veeeeel alcohol) Nou ik ben totaal geen voetbalfan en de wedstrijd maakt me dan ook niks uit maar het is altijd wel gezellig en er zitten een paar hele fanatieke bij dus da's wel lachen! Ik zit inmiddels op dag 40 terwijl een normale cyclus 27 dagen is bij mij. Ik trouwens nergens last van qua zwangerschapskwaatjes aar idd zwangerschapskwaaltjes zijn dezelfde als ongikwaaltjes.............om het allemaal maar duidelijk te houden zullen we maar denken....... ik hoop in ieder geval dat ik morgen bij de ha terecht kan.
Wel fijn dat je zo snel bij de HA terecht kan, ondertussen jeuken mijn handen om te testen, maar ik hou voet bij stuk (haha). Heb wel last van afscheiding... (sorry voor het praatje, haha), dat heb ik tot op heden nog niet gehad..... Ik voel me ook helemaal niet zwanger hoor maar vraag me nu bij alles wel af; Had ik dat toen en toen ook? Of niet? Hmmm. Ja, hier ook veel fanatiekelingen , erg gezellig en ik ga altijd wel mee in de oranjekoorts (uk met een oranje shirt aan ), die scrobbeler klinkt goed, ghehehehe! Spannend morgen....
Whahahaha! Geweldig! Wij waren ook allemaal helemaal oranje, Sharon ook! (Heb alleen geen foto bij me, ben op mijn werk ) En wat een SCHEETJEEEEEEEE die vent van jou!
Wil straks Sharon ook wel zien hoor, heb wel ff in je album gespiekt maar ik denk dat ze nu toch wel weer verandert is? (Zijn trouwens ook mooie foto's)
Jaaaaaaa, ze is alweer enorm veranderd, heb net een nieuwe foto in mijn album gezet, daar is ze bijna 6 maanden!
Ach, het komt zoals het komt , kan er tegenwoordig geen wax meer indoen want het zakt zo weer in... Hahahahaha Ik ben nog steeds aan het broekgluren, wat is dat toch... *zucht*. Hoelaat mag je naar de HA Morgen?
Ach ja hij zal vanzelf wel wat meer haar krijgen..... kan morgen pas bellen voor een afspraak dat doen ze hier nooit een dag van te voren (erg lastig soms want dan moet je de dag dat je wil komen eigenlijk voor 9 uur al bellen anders zitten ze al weer vol..)
Het lijkt mijn HA wel, whahahahaha Nou, ik ga vrijdag nog een keer testen en toevallig gaan we dan ook een week op vakantie, dus dan hebben we even afleiding .
Nou ik ben net terug van de huisarts, zij heeft ook nog een test gedaan (gewoon voor de zekerheid) was ook negatief. Ik kan er dus idd vanuit gaan dat ik niet zwanger ben en dat het ontzwangeren is, gewoon afwachten is het medicijn..........mocht ik het toch niet vertrouwen en klachten krijgen evt nog een test doen anders weer terug komen. Omdat ik verder geen klachten heb mag ik afwachten, evt mag met de pil beginnen maar ja dat doe ik toch maar even niet...... fem: fijn dat je op vakantie gaat ff afleiding!
wel toevallig er zijn vandaag 3 meiden bij de dokter geweest (ik ook) alle 3 getest en alle 3 bij de dokter negatief terwijl we thuis positief testen hahahah
Ik gisteren nog getest, die was ook negatief.... he, we gaan maar weer wachten he....... Heb het wel met mijn man overlegd, als ik in de vakantie nog niet ongesteld ben doe ik nog 1 test, indien negatief dan ga ik na de vakantie naar de dokter, eens kijken wat er aan de hand is...... We zitten dus met zn allen te wachten...........
da's idd toevallig, ik teste alleen pas na meer dan 3 min positief! Eigenlijk staat op de meeste testen dat je de uitslag dan meer kunt aflezen maar het maakt je wel heeeel onzeker zeker omdat ik dit bij mijn eerdere neg testen niet had.
Jeetje Citroentje........ wat spannend! Hoeveel dagen ben jij nu overtijd dan? Ik ben ondertussen op dag 43 aangekomen........ Twigger, wanneer ga jij weer testen?
ik ga niet meer testen ik heb gister een bloedonderzoek gehad dus ik wacht op te uitslag nu ik heb nu 6 licht positieve testen liggen maar ze worden maar niet donkerder dus ik moet tot dinsdag afwachten en dan weet ik t antwoord