Twigger: oei spannend dat wachten..... Fem: ik zit nu op dag 42........en dat worden er nog veel meer ben ik bang.
Ohjee, spannend Twigger, ik kan in mijn vakantie helaas niet kijken, maar als ik terugben kom ik gelijk kijken om te zien hoe het met je gaat hoor! Is het nu definitief positief dan Citroentje? Ik nu op dag 44........
nee, nee, het is definitief negatief maar als ik klachten zou krijgen moet ik terug komen anders gewoon afwachten en aangezien ik nog geen tekenen van een menstruatie kan bekennen en geen zwangerschapskwaaltjes heb denk ik dat het nog wel even gaat duren!
Ohhhhhh, okay, ik snap het..... Nou, ik heb wel steken in mijn buik en het viel mijn man en mij op dat mijn onderbuik zo hard aanvoelt... verder doet mijn linkerborst heeeeel erg pijn...... Maarja, kan net zo goed van een naderende ongi zijn, hahaha
Ik ben ook al een tijdje bezig met proberen zwanger te worden. Zit nu in ronde vier. Ik heb vorige week heel even licht bloedverlies gehad... en ik heb sinds die tijd steeds hele vervelende steken in mijn onderbuik.. lijkt op menstruatiepijn... aangezien ik nog nooit zwanger ben geweest zou ik ook niet weten hoe het voelt om zwanger te zijn... maar ik voel me anders dan de voorgaande keren. Hebben jullie hier ervaring mee? Wel spannend bij iedereen zo hoor.. al die testen.. ik zit erover na te denken om er zo ook eentje te doen.. maar ja, ik zit nog niet op mijn nod.
raar dat je zo lang moet wachten voor bloeduitslag twigger want hcg word elke dag om 10 uur bepaald bij mij was het altijd dezelfde dag er en heb wel meer dan 15 keer ervoor geprikt balen als je zolang moet wachten
Steekjes in de onderbuik kunnen zeker door een zwangerschap komen. Licht bloedverlies kan innesteling zijn, maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Het anders voelen had ik deze keer ook heel erg en ik ben waarschijnlijk zwanger. Heb lichte positieve testen gehad. Ik zou nog niet testen 5 dagen voor je nod, maar snap dat je het moeilijk vindt. Ik ga morgen weer testen..
Het nadeel is dat mijn ventje zondag naar denemarken vertrekt.. dus als ik dinsdag een test zou doen, moet ik tot zaterdag wachten voordag ik het hem kan vertellen... dat is zo vervelend.. misschien dat ik er anders zondag voordat hij weggaat voor alle zekerheid eentje doe... misschien geeft ie al wat aan... we zullen zien
Ik herken dat wel hoor, steken in je buik door zwangerschap, heb ik ook gehad . Maarja, dan nog, het kan ook van je ei zijn of van een naderende ongi, het kan alle kanten op...... zo balen is dat he? Ik zou, als je echt graag wilt testen, dan zondag testen voordat je mannetje gaat, als het dan negatief is kan het nog steeds alle kanten op en dan zit je niet meer zo in de zenuwen tot aan zaterdag wanneer je evt weer kunt testen..... Bloedverlies kan idd van een innesteling zijn (heb ik ook gehad vorig jaar) maar dat hoeft natuurlijk niet (het is niet zo dat je altijd bloedverlies hebt dan bedoel ik)....... Spannend voor jou morgen Misz! als ik niet ongi wordt met de vakantie ga ik thusi weer testen als die negatief is ga ik maandag daarop naar de HA, dan zit ik ergens op dag 55 ofzo, dus dan wil ik wel weten wat er aan de hand is
Dames, dit is aardig een NOD topic aan het worden (geworden). Jullie kunnen dit lekker voortzetten bij de NOD maanden. Deze doe ik dicht. Elmo