Hoi allemaal, Ik had al eerder een topic geschreven over mijn opname vanwege te hoge leverwaarden. Ik ben hiervoor 5 dagen opgenomen geweest en vandaag mocht ik naar huis. Ze zijn nog te hoog maar ze hebben zoveel testen etc gedaan, ze konden niets vinden. Mijn bloed is 5 dagen, elke dag onderzocht, naar lab's in heel NL gestuurd en niemand weet waar het vandaan kan komen. Echo's van de organen zijn gemaakt, kortom, de hele reutemeteut. Nu heb ik me de gekke angst in mn hoofd gehaald dat het nog steeds iets ernstigs kan zijn. Leverkanker.....al dat soort dingen schieten door mijn hoofd, vreselijk. Daarom schrijf ik dit ff; ter geruststelling voor mezelf! Ik moet het gewoon 1000000 keer horen/lezen. ALS ER ZOIETS MET ME AAN DE HAND ZOU ZIJN GEWEEST DAN ZOU ER TOCH MEER IN HET BLOED NIET GOED ZIJN GEWEEST? ALLES, MAAR DAN OOK VERDER ALLES WAS PERFECT! EN dan laten ze je toch ook niet zomaar gaan? Weet iemand hier wat meer van misschien? Kan iemand me geruststellen? Dank jullie wel alvast Grtz Marieke
meid wat vreeselijk, en zeker omdat je het niet van je af kan zetten. Ernstige afwijkingen aan lever wordt altijd terug gevonden in bloed en uriene onderzoeken, zeker met echo's dan is het ook zichtbaar. K****r wordt altijd gevonden dus daar hoef je echt geen zorgen om te maken. Maar het is wel frustrerend dat je niet weet wat het is.. nou iig genoeg blijven drinken en zo , goed eten en vitamiene, kan zo en zo allemaal geen kwaat. gaan ze nog andere onderzoeken plannen of gaan ze het nu gewoon in de gaten houden? Oja en zeker niet stressen meid, stress is niet goed voor jou en je gezondheid maar zeker neit voor de keine..... Sterkte en hopenlijk komt het allemaal goed op een onschuldige manier!
meis, ik kan je gerust stellen. ik ben zelf verpleegkundige, en als het om leverkanker zou gaan zou je dat in het bloed moeten vinden. maak je dus aub niet druk, want dit is zo goed als uitgesloten. ik snap je ongerustheid, ik hoop dat je snel te horen krijgt wat er is. heel veel sterkte . barbara
Hoi, Ze hebben een verhoogd ALAT en ASAT gehalte gevonden.... Maar dan zouden er nog meer dingen niet moeten kloppen toch? Ze hebben me hiermee gewoon naar huis gestuurd nl. Grtz