Hallo meiden, Vorige week heb ik samen met mijn man een zwangerschapstest uitgevoerd. Hij vond het belangrijk om erbij te zijn. Heb de kruidvat test gedaan (2v5) Eerste gaf super licht positief aan, was echt bijna onzichtbaar maar toch wel weer een streepje. Dus mijn man was helemaal blij, dit zou onze eerste wondertje zijn. 2 dagen na de test ben ik toch ongesteld geworden, volgens mij, had buikkrampen, lage rugpijn. Dus in mijn ogen gewoon menstruatie. Maar nu komt het volgende, heb de 2e test ook maar gedaan, toen ik geen bloed meer verloor (bloeding duurde 4dagen) en die was ook super licht positief. Kan het een indroogstreepje zijn? Of is de test gewoon positief. Eerlijk gezegd durven we geen stappen te ondernemen (zoals naar de HA gaan) omdat we bang zijn om teleurgesteld te worden. (test resultaten afgelezen binnen 5min) Hopelijk hebben jullie ervaring ermee??...
het eerste deel van je verhaal wel... maar daarna testte ik eigenlijk omo-wit. ik weet het eigenlijk niet zo goed... ik zou zelf toch nog even contact met de HA opnemen. gewoon om duidelijkheid te krijgen
Bedankt meiden voor jullie reactie. Misschien hebben jullie gelijk en moeten we toch even langs de HA. Sorry, olifantje, kan geen foto's maken omdat het niet duidelijk is op een foto. Het is maar een heel licht/vaag streepje. Kan beter een bloedtest overwegen, want heb het een en ander opgezocht op internet voor deze testen die kunnen soms een indroogstreepje hebben. En Olifantje, je bent bijna uitgerekend zie ik. Spannend!!. Als hij/zij wat langer blijft zitten wordt het misschien een kerst-kindje
Ik denk dat de test negatief is. Niet dat ik het je niet gun hoor Als het streepje zo licht is, dat het het op de foto niet ziet en na een aantal dagen nog steeds zo licht is, zou ik denken dat het negatief is. Ik heb zelf een kv test met een plusje gehad. Het was een pennenstreepje, maar wel duidelijk en ik was niet zwanger! was ene grote teleurstelling. Succes!
Je tweede test zou een duidelijkere streep gehad moeten hebben, vrees ik. Maar als je twijfelt, zou ik gewoon naar de huisarts gaan.
Heb vanmorgen bloed geprikt bij de HA. Nu wachten op de uitslag. Zo als ik jullie reacties lees moeten we altijd in onze achterhoofd houden dat het ook nog weleens negatief kan zijn. We hopen erop dat het wel positief is. We zijn al een maand of 9 aan het "klussen", steeds hebben we de pech dat ik mijn rode loper uit moet gooien (snik snik). Heb wel steeds symptomen, tenminste ik denk dat ik er teveel mee bezig ben, en dat ik overal op let qua symptomen. We willen zo graag op de natuurlijke manier zwanger worden.
Spannend zeg! Wanneer krijg je de uitslag? Ik hoop voor je dat je alsnog goed nieuws krijgt. Ik heb je test natuurlijk niet gezien dus het is moeilijk om er echt iets zinnigs over te zeggen.
Hoop het ook voor je, maar idd in je achterhoofd houden dat het ook nega kan zijn.wanneer hoor je de uitslag?
Sorry dames voor de late reactie, heb inmiddels net de uitslag te horen gekregen, het is positief. Maar vanwege die bloeding tussendoor kan het in het ergste geval een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn (volgens mijn ha hoef ik me daar weinig zorgen om te maken), maar voor de zekerheid krijg ik volgende week woensdag een echo om te kijken waar het vruchtje zich bevind
Duimen draaien dat jullie wondertje lekker in je bm zit dan! Sterkte met wachten de aankomende dagen zal wel behoorlijk zenuwachtig zijn!
Wat bijzonder! Goed dus dat je toch naar de huisarts ging en dat je een bloedtest mocht doen. Hou je ons op de hoogte? Ik durf je nog niet helemaal te feliciteren, maar zou dat wel graag doen!
Ik hoop het zo dat jullie babytje in de bm zit. Ik zal duimen voor jullie. Laat je het weten? Hoop dat ik je mag feliciteren.
Hallo meiden!, ik kom net van de gyn. En onze wonder bevind zich lekker warm in de bm! De gyn zei dat het zeldzaam is dat het een bbz zou zijn, maar ze sluiten het nooit uit, omdat het complicaties met zich mee kan brengen. Ik heb manlief nog nooit zo happy gezien. Na 9 maanden onzekerheid, denkend zwanger te zijn, symptomen te voelen. Is het eindelijk zover, we zijn echt zwanger. Manlief heeft gezegd dat hij iedere avond mijn voeten zal masseren. Dat vind ik niet nodig ben pas 6,5 week (ongeveer). Hij bedoelt het goed, dus laat ik me iedere avond lekker verwennen Heel veel liefs, aanstaande mama Roos
Wat fijn na die onzekerheid! Hartelijk gefeliciteerd aanstaande mama, en laat de aanstaande papa je inderdaad maar lekker verwennen...
Wauw! gefeliciteerd! Konden ze het bloedverlies verklaren? omdat je dacht dat je ongesteld was geworden? of was het minimaal en dus ws innesteling? geniet er van!