Ik zie ook een licht roze streep dus ik zou zeggen zwanger! Ik snap dat je wat onzeker bent nog maar anders kun je na NOD alsnog even testen maar ik denk dat dit niet nodig is! Succes
Bedankt voor de laatste reacties opnieuw hoor!! Voor het meeleven en alle ervaringen of tips! Ja, niet te vroeg juichen en geduldig blijven hoe moeilijk ook, maar voorzichtig blij zijn
Ongeacht een goede duidelijke test streep, en ook al zit je 4 dagen voor nod of over je nod, de kans dat het misgaat is er altijd. Je leest ook vaak dat er een hartje klopte, en later gestopt is met kloppen. Het kan helaas altijd, zwanger zijn is soms heel onzeker. Sowieso heeft de cb ook meer hcg nodig als de kv, dus kan soms wel dat cb zegt niet zwanger en kv wel zwanger. Heb ik deze zw meegemaakt. Maar wat betreft je test, het is een duidelijke streep!
Hallo allemaal, Inmiddels 1 dag voor nod..... Onderste foto van vandaag....... duidelijker toch...... Zo hopen dat alles goed blijft gaan!! Ga me nu even "cool" houden , want je weet maar nooit hoe het precies zit of verder gaat.... Bedankt voor alle reactie`s en ik laat wel weer wat horen als de tijd rijp is Succes aan alle dames hier! Sienna
Zou hélemaal te gek zijn!!! Bedankt voor de felicitatie`s voor dit moment.....hoop dat het dan allemaal goed mag blijven gaan..... !!