Hallo dames ik heb met de twee urine van vandaag een zwangerenkids dipstick negatief getest ik had wel een kop koffie op, dit 4 dagen voor nod as vrijdag is me nod. Zo een teleurstelling ik lees hier vaak dat dames wel positief testen voor de nod. Zijn er dames die wel positief testen daarna? Graag ervaringen! Dank alvast
Het kan heel goed mogelijk zijn dat ondanks de test nu negatief is je wel zwanger bent maar de hcg nog niet hoog genoeg is om te kunnen waarnemen, je zit natuurlijk ook nog 4 dagen voor je nod. Je leest hier heel veel verhalen van meiden die 3a4 dagen voor nod negatief testen en op hun nod of erna positief dus voor nu zegt het vrij weinig. Het kan echt nog alle kanten opgaan. Ligt ook maar net aan je eisprong en eventuele innesteling. Voel je bepaalde symptomen die wijzen op een zwangerschap en weet je toevallig wanneer je eisprong is geweest?
Dank voor je reactie, Ik had op vrijdag 24 en 25 januari een positieve ovulatietest. De symtomen die ik nu heb is trekkerig gevoel in me onderbuik pijn aan me liezen al vanaf vorige week en lage rugpijn mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Ik begin er nu aan te twijfelen..
Het is nog erg vroeg om te testen!! ik testte zelfs op mijn nod negatief en pas een week later positief terwijl ik achteraf terug rekenend al 4 weken zwanger was bij de eerste test. Hoe moeilijk ook ik adviseer je een paar dagen af te wachten en dan opnieuw te testen. Succes!
Uitgaande van 25 januari positieve ovulatie test. Dan springt je eitje 12 tot 48 uur daarna. Uitgaande van 48 uur dus 27 januari. Dan ben je nu veel te vroeg met testen op 7dpo. Zou nu nog minimaal 4/5 dagen wachten met testen en dan nog eens een poging doen succes!
Echt waar? Ik reken altijd van de ovulatietest en dan 2 weken later dus dat is fout? Ik hoop het zo erg!
Vanaf een echte positieve test kan je ei heel snel springen maar dus ook nog 2 dagen duren. Zoals ik het berekend het voor je is het uiterste geval. Ip is wat je doet prima hoor 14 dagen na een positieve test. Ik wilde uitleggen dat het waarschijnlijk gewoon te vroeg is geweest om te testen en er nog alle kansen zijn voor je deze ronde Doe vrijdag of zaterdag nog eens een poging meid succes!
Ja hoor er is echt wel kans. Ik had pas een week na mijn nod hele duidelijke testen. De innesteling kan langer duren of hcg maak je langzamer aan. Succes!