Is inderdaad een duidelijke streep haha ik dacht hetzelfde als jij dus heb toen clearblue gehaald als er zwanger komt te staan kan je er echt niet meer omheen haha. Gefeliciteerd in ieder geval!
Hele duidelijke streep, gefeliciteerd ik zou er nog even een CB met weekindicatie achter aan doen en dan gauw de verloskundige bellen voor een afspraak
Ga zometeen een cb halen! Wanneer is het beste om te doe? Ook sochtends? Heb al een paar dagen zo een onderbuikgevoel.. Kriebels! Zo raar
Aangezien je of vandaag je NOD hebt of een dag overtijd bent en al 1 positieve andere test hebt gehad kun je de CB ook welk overdag doen, succes!
Heb er net weer 1 gedaan ( niet met ochtend urine) kon het niet laten.. En deze foto is na 1 minuut gemaakt. Ik kan het niet geloven joh! Ik kan wel gillen van blijdschap straks naar de stad een cb halen!
Heb een duidelijke foto en heb ze naast elkaar gelegd. Ik heb het er warm van !!! View attachment 420178
blijft spannend he ook al is het erg duidelijk haha ik heb wel tien testen gedaan de eerste 3 dagen geloof ik haha. toen mocht ik er geen meer halen van vl
De CB test geeft aan dat de weekindicatie het beste is als je het met ochtendurine doet, dus dan zou ik wel wachten tot morgen ochtend. Je wilt niet dat hij korter zwanger aangeeft omdat je met een te verdunde urine test
ik heb zonder week indicatie gedaan. Maar ik kon dat zelf wel uitrekenen is via icsi namelijk mij ging het er maar om dat het woord er kwam te staan haha dus met week indicatie heb ik geen ervaring.
Ja klopt. Ik weet dat zwanger worden/ zijn niet zomaar iets makkelijks is.. Dus het blijft spannend.. Alhoewel ik wel met een smile van oor tot oor loop
Ik moet zeggen dat ik ook héél veel glimlachte, totdat ik ongelooflijk misselijk werd elke dag haha, niet om je te ontmoedigen hoor, maar het kwam bij mij ineens na ongeveer 7,5 a 8 weken zwanger opzetten, bleh
Ik ben ook benieuwd! Maakt me niet uit hoeveel weken, als ie maar positief is . Is het raar dat ik angstig ben om blij te zijn?
Gefeliciteerd!!! Die is zeker positief! Hier vandaag lichtjes positief getest denk ik??? Ben nog heel voorzichtig eigenlijk. Zouden jullie je mening kunnen geven? Alvast bedankt!
Hartstikke positief! De testen zijn niet heel gevoelig, dus als er een streep komt ben je echt zwanger! En ze zijn zo goedkoop dat je er de komende dagen gerust nog wat kunt doen! haha. 1 week na NOD deed ik een test zoals in mijn album.