Ohhh thnx! Blij dat wij niet als enige t streepje zien! Jij ook gefeliciteerd Floralie! 6 weken nu, gaat het goed? Hoe doe je eigenlijk zo'n banner?
Dankjewel, net hier thuis verteld. Iedereen heel enthousiast! Ookal voelt het dubbel om te vertellen want is nog best vroeg. Morgen doe ik de cb maar iedereen hier heeft me ervan overtuigd dat de streep goed zichtbaar is en il er niet omheen kan
Dames, Ik ben nieuw hier en wil graag mijn verhaal delen. Ik heb 10 sep mijn spiraal laten verwijderen, via ovulatie testen erachter gekomen dat ik 16 sep me ei had en 17 sep gevreeen. Nou voel ik me al 2 weken zwanger, me borsten doen zeer, blauwe aders op borsten en misselijk. Ik heb gister een test gedaan maar negatief vindt ik want alleen ik zie wat als ik goed kijk en vriendlief niet. Vanmorgen bij het naar de wc gaan heb ik 1x bij het afwegen slijm met bloed gehad. Ik heb ook geen idee wat me cyclus is want tijdens de spiraal nooit ongesteld geweest. Wat kan dit beteken, ben ik te vroeg met testen? groetjes
@michelle, je kunt beter een eigen topic openen dan krijg je waarschijnlijk meer antwoorden, dan in het topic van iemand anders xx