Iemand bekend met Liz Lalor fertility method?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nonie, Sep 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    .. Was op internet aan het zoeken naar homeopathie en vruchtbaarheidsproblemen, toen kwam ik uit bij de methode van liz lalor. Deze methode claimt 87% slagingskans binnen 4 cycli. In nederland heb ik 1 homeopaat gevonden die deze methode gebruikt, 1,5 uur bij ons vandaan... Maar ik dacht: als het ook maar enigszins klopt wat ze beweren, dan moeten hier toch mensen rondlopen die er ooit van gehoord hebben;) dus ik ben op zoek naar ervaringen:)

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik kende het nog niet maar vind het erg interessant... En het zit voor mij gelukkig wat dichter bij huis ;) Bedankt voor de tip.

3. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ik heb de praktijk ook maar een mailtje gestuurd met de vraag om meer informatie, mss weten zij wel mensen die hun ervaringen willen delen. Mocht ik wat horen dan laat ik het weten!

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Nog nooit van gehoord, maar ben wel benieuwd!

5. Mammietammie

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heb je al een reactie gekregen Nonie? Ik ben wel erg benieuwd geworden. Zou het best willen doen maar de prijs icm weinig ervaringen te vinden houd me nog tegen...

6. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ja, ik heb een reactie gehad! Ze is nog maar heel kort bezig met een paar stellen dus ze kan eigenlijk nog niet echt van resultaat spreken... Daarnaast heb ik persoonlijk moeite met het slechte taalgebruik in de mail, maar mss is dat iets persoonlijks;) ik zal haar reactie kopiëren:

hoi....

Ik heb je mail gelezen en het is inderdaad ene stuk bekender in Australië en in andere landen den hier in Nederland.
    Nog iets meer kan je bijvoorbeeld ook lezen op Natural Fertility Program,
    dat is onder andere 1 Australische homeopaat die er ook mee werkt.

Waar het op neerkomt , is dat je vrouwen een mix krijgen van hun persoonlijke homeopathische middel om hun algemene gezondheid te bevorderen, naast een mix van een Australische kruiden en nog paar homeopathische middelen die ervoor zorgen dat de vrouwelijke geslachtsorganen in goede vorm worden gebracht om een zwangerschap tot stand te brengen en te houden. Dus ook afwijkende dingen zoals verklevingen , endometriose zullen verbeteren.

Ik ben sinds 3 maanden met deze methode bezig en en heb 4 koppels onder behandeling waarvan 1 in Spanje een IVF behandeling ondergaat. Bij een van de koppels zijn de klachten van endometriosis als sterk afgenomen en nu is de kans op zwangerschap groter geworden. Ik ben erg enthousiast over deze methode.

Mvg .....

7. Mammietammie

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hmm...ja ik snap je. Ik word er ook niet heel enthousiast van ;) Ik ga er nog maar eens heel goed over nadenken en verder zoeken. Hoe sta jij er nu in? Wil je een afspraak gaan maken?

8. Nonie

Nonie Bekend lid

Mar 28, 2014
    502
    1
    18
    Ik heb een nieuw mailtje. (In compleet correct Nederlands overigens;))
    Behandeling duurt 4 maanden,(omdat je daarna volgens haar dus zwanger bent) 3 consults, 1e €80,- daarna €60,- en vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Dus daar hoef ik het eigenlijk niet voor te laten. Het is meer een niet geschoten is altijd mis...
    Mss doe ik het dus toch wel.

Share This Page